Köpek Tarafından Isırıldım.

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Leon10rhyme; sakin ol şampiyon:)

Kimse biber gazını gözünün içine sokup kör edelim diye sıkalım demiyor ,kalabalık ve riskli görüldüğünde eğilmeden uzaktan havaya bir miktar sıkmak hafiften bi yanmayla uzaklaştırmaya yeterli olur diye düşünüyorum..(yine de uygulamaya gerek duymadığım bir yöntem,pekte tasvip ettiğim söylenemez)

Yada kimse hayvanın leğen kemiğini ayırırcasına basın tekmeyi demiyor,götüne ufaktan bi yallah yaptınmı ölmez merak etme küçükken hiç simiiiiiiiit oynamadın heralde:)

Ya da üzerine sürüp ön lastiğe dolayın maşaya sıkıştırın demiyor,buna da açıklama yapmama gerek yok heralde..

Millete hayvanoğlu hayvan diye giydirmişsin çakmışsın bedduayı vallaha,konuyu açan arkadaşın bacağındaki delikle gelmezsin insallah bigün buralara:)

polo34; konuyu provoke etmeyelim lütfen:):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar. Dün saat 4 civarında ben ve kız arkadaşım motosikletle geziyorduk. Bir sokak arasında ileride yolun sağında ve solunda iki köpek olduğunu gördüm. Yüzlerinde saldıracak gibi bir ifade vardı. Ben de internette ve bu forumda duydukları uygulamak için plan yaptım, fakat her şey burada başladı.

Köpekler için yirmiden fazla konu açılmıştır bu forumda. Neredeyse hepsini okudum. Yorumların 10/8 i ''köpekler havlar ve kovalarlar, fakat ısırmazlar, durduğunuzda onlar da dururlar.'' diyordu. Bazıları öneri olarak durmayı, bazıları da yavaşlayıp yakınlaşınca gaz açmayı savunuyordu. Hatta sırf bu konu için bir arkadaşımız güzel bir video bile çekmişti. Bana her zaman gaz açmak daha etkili gelmişti, dün de köpeklerin kovalayacağını hissettiğim an kafamda bunu planladım. yaklaşana kadar bir miktar yavaşladım, 1-2 metre kala vites düşürüp aniden gaz açtım, ileri baktım. Köpeklerin ikisi de havlayıp dibime kadar girdiler ve sol taraftaki bacağımı ısırdı. Şiddetli bir acı çektim ve hemen durdum. küçük bir yara vardı ve yaranın etrafı kötü görünüyordu. Hemen acile gittim, tetanoz ve kuduz aşısı yapıp eve gelince de yarayı sabunlu su ile iyice yıkadım. Kız arkadaşımı da ısırabilirdi, bu benim için çok daha kötü olurdu.

Şimdi kendime soruyorum, internette ve forumlarda çok fazla bilgi kalabalığı var, ben nasıl doğru bilgiyi bulacağım? Bazılarından 'forumlara güvenme, orada ağzı olan konuşur' yorumumu duymuştum. Bu olayla çoğu bilgiye güvenilmeyeceğini düşünmeye başladım.

Yaranın fotoğrafı bu( görüntü kirliliği için affola):

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/673/ynHwDl.jpg[/URL]

En başta yapman gerekeni en sonda yapmışsın. Saldıracaklarını anladıysan dur sen üzerlerine git, hatta gitmene bile gerek yok sert sesle azarla nasıl kaçtıklarına hayret edersin. Ki aksi olsa ısırıldıktan sonra durduğunda seni parçalayıp yemeleri falan gerekirdi.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
45
sana yeni taktik vereyim
baktın ilerde köpek var hızını sabit tu 40km civarı
ayagını güzelce geriyorsun köpegin yaklaşmasını bekleyip
tekmeyi basıyorsun bukadar
senelerdir bu taktigi denerim ve birkez olsun olumsuz sonuç almadım

Hocam siz tekme atıyorsunuz ısırığı biz yiyoruz ha .. Adeletsiz rezil dünya :farao:

Siz tekme atmasanız bu köpekler bu kadar içten içten kurulmayacak zaten :jocolor:
 
Katılım
19 Ara 2014
Mesajlar
89
Leon10rhyme; sakin ol şampiyon:)

Kimse biber gazını gözünün içine sokup kör edelim diye sıkalım demiyor ,kalabalık ve riskli görüldüğünde eğilmeden uzaktan havaya bir miktar sıkmak hafiften bi yanmayla uzaklaştırmaya yeterli olur diye düşünüyorum..(yine de uygulamaya gerek duymadığım bir yöntem,pekte tasvip ettiğim söylenemez)

Yada kimse hayvanın leğen kemiğini ayırırcasına basın tekmeyi demiyor,götüne ufaktan bi yallah yaptınmı ölmez merak etme küçükken hiç simiiiiiiiit oynamadın heralde:)

Ya da üzerine sürüp ön lastiğe dolayın maşaya sıkıştırın demiyor,buna da açıklama yapmama gerek yok heralde..

Millete hayvanoğlu hayvan diye giydirmişsin çakmışsın bedduayı vallaha,konuyu açan arkadaşın bacağındaki delikle gelmezsin insallah bigün buralara:)

polo34; konuyu provoke etmeyelim lütfen:):)

Senin için güzel olabilir ancak diğerlerinde sendeki insaniyeti göremedim kusura bakma. Yazılış şekillerinden kimin nekadar insanlıktan mahrum olduğu belli oluyor arkadaşım.

Hepimiz gaza basalım geberip gidelim, o panikle gaza bastığında ara sokakta bi araba kafayı uzatsa yada ufak bir çocuk yola fırlasa onu çiğneyip öldürsen ne diyeceksin? İnsanlar masum değil ya hayvanlar masum iyi ki ölmüş çocuk mu diyeceksin? Adam ayağımı ısırdı hayvan yazmış hala iğne yiyor senin yazdığın yoruma bak senin evindeki köpekler uysal diye sokaktakileri de mi öyle zannediyorsun? Benim amcam çok iyi niyetli bir insan yolda cüzdan görse gider sahibini bulur o zaman hadi hepimiz cüzdanlarımızı yollara atalım nasıl olsa bütün varlıklar aynı bi tanesi getirir cüzdanı.

İlla gaza basıp 80'le kaçacak haliniz yok. Madem motora biniyorsun uzunca yıllar tecrübe edinmişsin nasıl bir sürüş ile arkandakini atlatacağınıda bilecek bir insan olmuş olman lazım. Ayrıca evet her hayvan uysal ve sakindir. Onları hayvanlaştıranda saldırganlaştıranda biziz. Durduk yere hiç bir hayvan kimseye saldırmaz. Sevgi ile yaklaşırsan sevgi ile karşılık alırsın. Ha bu cümlemdende konuyu açan arkadaşımız kötülükle yaklaşmış sonucuna varıp karalamaya çalışanlar olacak beni elbet ancak bunun cevabını ilk mesajda verdim zaten, köpek art niyetli bir hareket zannederek kendini korumak istemiş olabilir KORKUDAN.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Senin için güzel olabilir ancak diğerlerinde sendeki insaniyeti göremedim kusura bakma. Yazılış şekillerinden kimin nekadar insanlıktan mahrum olduğu belli oluyor arkadaşım.



İlla gaza basıp 80'le kaçacak haliniz yok. Madem motora biniyorsun uzunca yıllar tecrübe edinmişsin nasıl bir sürüş ile arkandakini atlatacağınıda bilecek bir insan olmuş olman lazım. Ayrıca evet her hayvan uysal ve sakindir. Onları hayvanlaştıranda saldırganlaştıranda biziz. Durduk yere hiç bir hayvan kimseye saldırmaz. Sevgi ile yaklaşırsan sevgi ile karşılık alırsın. Ha bu cümlemdende konuyu açan arkadaşımız kötülükle yaklaşmış sonucuna varıp karalamaya çalışanlar olacak beni elbet ancak bunun cevabını ilk mesajda verdim zaten, köpek art niyetli bir hareket zannederek kendini korumak istemiş olabilir KORKUDAN.

Ben motora uzun yıllardır binmiyorum 12-13 yaşlarındayken mobilete binmiştim geçen sene scooter' a biniyordum kaza geçirdim ilk kez kendi motorumu da bu yaz sonlarına doğru aldım. Tek eğitim aldım oda gis akademiden başka bi yerde eğitim almadım öyle 50.000 yada 100.000 km de devirmedim iki teker üstünde toplasan 20 bin km ancak tutar yani hala acemiyim. Karşıma ilk sokak çıktığında korkudan deviriyordum az kalsın motoru iki araba arasında gök gürültüsü gibi kudurarak çıktı heyecandan gaza bastım şimdi düşünüyorum yolumun üzerinde hem sağdan hem soldan iki sokak daha birleşiyordu ya oradan başka bir araç, motorlu yada çocuk çıksaydı?


Uzun lafın kısası edebiyat yapmaya gerek yok yukarıya bi kaç tane motorcu haberi ekledim köpek yüzünden kaza geçiren yada ölen açın onlara bakın yok köpekleri biz vahileştirdik yok köpekler çok cic vs. geçin bu işleri tüm hayvanlar iç güdülerine bağlı kalarak vahşi yaratılmıştır insanoğlu sadece evcilleştirdiğini zanneder. Benim hayatım bok yoluna gidecekse o köpeğin kıç taqrafına bi tekme geçiririm daha iyi.
 
Katılım
19 Ara 2014
Mesajlar
89
Ben motora uzun yıllardır binmiyorum 12-13 yaşlarındayken mobilete binmiştim geçen sene scooter' a biniyordum kaza geçirdim ilk kez kendi motorumu da bu yaz sonlarına doğru aldım. Tek eğitim aldım oda gis akademiden başka bi yerde eğitim almadım öyle 50.000 yada 100.000 km de devirmedim iki teker üstünde toplasan 20 bin km ancak tutar yani hala acemiyim. Karşıma ilk sokak çıktığında korkudan deviriyordum az kalsın motoru iki araba arasında gök gürültüsü gibi kudurarak çıktı heyecandan gaza bastım şimdi düşünüyorum yolumun üzerinde hem sağdan hem soldan iki sokak daha birleşiyordu ya oradan başka bir araç, motorlu yada çocuk çıksaydı?


Uzun lafın kısası edebiyat yapmaya gerek yok yukarıya bi kaç tane motorcu haberi ekledim köpek yüzünden kaza geçiren yada ölen açın onlara bakın yok köpekleri biz vahileştirdik yok köpekler çok cic vs. geçin bu işleri tüm hayvanlar iç güdülerine bağlı kalarak vahşi yaratılmıştır insanoğlu sadece evcilleştirdiğini zanneder. Benim hayatım bok yoluna gidecekse o köpeğin kıç taqrafına bi tekme geçiririm daha iyi.


Çok boş konuşuyorsun. Mesajlarından nekadar hayvan düşmanı bi tip olduğun belli. Umarım başka bi sokağın dönemince grupça toplanmış rottweiler cinsi ile karşılaşman dileği ile hoşçakal.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bu konunun daha gideri var, adam lafa topictekilere hayvan ogullari diye giydirerekbasladi, bu daha baslangic:) konu sahibinin durup dururken ayagini isirmislar, hala bidi bidi yapiyor, hic tanimadigi adamlara kufur ediyor, hic havamda degilim, aksama bir seye sinirlenirsem gelip caticam bu arkadasa:) polimik ve sidik yarisi benim acimdan henuz baslamadi:)
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
77
arkadaşım öncelikle geçmiş olsun... şu ısırılma olayına gelince bu anlamda göstereceğin tepkinin reflekslerine güvenerek verilmesi taraftarıyım.. yani durumu değerlendirip ona göre davranmak kalıplaşmış davranış modelleri sergilemekten çok daha makul nasıl ki her birimizin köpeklerle yaşadıkları tecrübeler farklı ise o durumlarda sergilediğimiz davranışlarda farklı olacaktır... çocukluğumda her daim köpek beslenen bir evde büyüdüğüm için köpeklerin beden dillerinin bir çok davranışlarının önceden tahmin etmemize olanak verdiğini biliyorum. bende bir çok durumda durup köpeği uzaklaştırabilmişken bazen hız kesmeden yanlarından uzaklaştığımda olmuştur. velhasılı umarım bir daha böyle bir durumla karşılaşmazsınız ki daha beteride olabilirdi. tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Çok boş konuşuyorsun. Mesajlarından nekadar hayvan düşmanı bi tip olduğun belli. Umarım başka bi sokağın dönemince grupça toplanmış rottweiler cinsi ile karşılaşman dileği ile hoşçakal.

Bak forumda hiç kimseye küfretmedim ama sana öyle ağır küfürler ediyorum ki şuan kulağın iyi çınlıyordur sen kimsin benm hayvan severliğimi tartışıyorsun kavas???


Sen yazın evinde kliman vantilatörün açık yada deniz kenarında güneşlenirken ben senin gibi komşularla karakolluk oluyorum cam kenarına kuşlar için su bıraktığım bu yüzden de o güzelim pencereleri kuş pisliği doldu diye, sen kışın 3 köpeğinle sıcak evinde göt büyütürken ben elimde tavuk çiğeri sokak sokak dolaşıp aç kedi köpek besliyorum senin evindeki hayvanların kaçı sokaktan gelme? Kaç tanesine evine açtın? Çakma panter emel ancak cins hayvanlara servet yatırıp bu işi ticaret haline getirip yeni nesil köleliği desteklersiniz siz.

Şu alttaki resimler sana kapak olsun kaç sene önce facebookta paylaşıp yakınlarımı da soğuk günlerde hayvanları aç bırakmamaya davet etmiştim sen bu kapağı çıkardıktan sonra gel devam edeyim senin anladığın cinsten konuşmaya!


Bu kış soğunda beslediğim hayvanlardan bi tanesi.

7VvkLY.jpg



Bu sahibi tarafından "deforme" olduğu için istenmeyen discus balığım diğer balıklarla çiftleşirse türlerinin kalitesi düşer diye kimse istemez deforme discusları ben gittim bu balık için yine bi kış günü kaç km yol yaptım otobüsle sonra da suyun içinde soğuktan donmasınlar diye kovayı koynuma sokup otobüste öyle yolculuk yapmıştım.

rm9QDm.jpg



Hasta olan lepistes balığım yaşasın ölmesin diye almadığım ilaç kalmamıştı akvaryumcu kendi çapında dalga geçmişti abicim değer mi lepistes için bu kadar masrafa çatır çatır yavruluyor zaten diye ama benim can veremediğim hiç bir şeyin canını almam gibi bir gücüm olamaz o yüzden çok çabalamıştım sırf bir lepistes için.

LY3a6o.jpg



Bak bu da arkadaşımın kedisi kendisi şehir dışına çıkacaktı ama kedisi daha büyümediği için kısa süreliğine yer değiştirip strese girmesin diye 3 gün boyunca hergün 50 km gidiş 50 km dönüş yol yapıp bu kediye ben baktım ıssız evde.

rm9QA1.jpg


Benim hayvan severliğimi sorgulamaya senin kalıbın yetmez Allah şahit daha yarım saat önce mutfakta gördüğüm örümceği öldürmemi isteyen annemle tartışıp hayvanı incitmeden apartman boşluğuna bıraktım öldürmek bana mı düşmüş yaradanın verdiği canı?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst