Köpek Tarafından Isırıldım.

Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sana yeni taktik vereyim
baktın ilerde köpek var hızını sabit tu 40km civarı
ayagını güzelce geriyorsun köpegin yaklaşmasını bekleyip
tekmeyi basıyorsun bukadar
senelerdir bu taktigi denerim ve birkez olsun olumsuz sonuç almadım

Yanlis taktik !
Aynisini bizim arkadaş yaptı ayagindan kapti ayakkabiyi deldi diş izi deriyi kanattigi için kuduz asisi oldu.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
312
sana yeni taktik vereyim
baktın ilerde köpek var hızını sabit tu 40km civarı
ayagını güzelce geriyorsun köpegin yaklaşmasını bekleyip
tekmeyi basıyorsun bukadar
senelerdir bu taktigi denerim ve birkez olsun olumsuz sonuç almadım

Gaz sesi ve korna gayet yeterli oluyor bu söylediğiniz de çok vahşiçe olur
sürücü kursunda da yanındaki hoca birinci Gün gazı kökle deyip araba kapısı ile Köpeğe vurmaya çalışmıştı. Sınavda da sınav görevlileri şerit degistirmek yerine üstüne Kırmamı istemişti. Daha sonra düşünüyoruz nden çok kaza oluyor . Hayvana vurmak yanlış olur ve tehlikeli yani denge kaybedip düşebilir insanlar

Ara gaz korna veya yön degistirmek iyidir. Olmazsa en yakın acil
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
geçmiş olsun hocam ne olacağı belli olmuyor beni hep bisikletle yakalıyorlar özellikle halkapınar bölgesinde. izmirdeki arkadaşların da haberi olsun geceleri halkapınardaki demiryolunun ordan köprü altından geçerken dikkatli olun. eski akdemir plazaya çıkan yoldan, yolunuzu değiştirebilirseniz değiştirin.
 
Katılım
22 Ocak 2013
Mesajlar
7
Köpeğe güvenilmez, ne yapacağını kestirmek zordur.

VW minibüsün yan aynasını ısıran köpek gördüm.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Geçmiş olsun.
Köpek kovalamarından bende çok nefret ediyorum. Gereksiz yere atar yapıyorlar.

Ben köpeğin havlayacağını ve kovalayacağını hissettiğimde, Birazcık üzerine doğru sürüyorum ve kornaya basarak ayaklarıda havaya kaldırıyorum sonrada gazı açıp uzuyorum. Korna sesi ve üzerine sürme ile biraz geri çekiliyorlar sonrada biraz havlayıp takip ediyorlar sonra bırakıyorlar zaten.
Tabi her köpek aynı davranacak diye bir şey yok o anda empati yapmak ve dua etmekten başka bi şans yok.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler. Öncelikle şunu söyleyeyim, cbr125 bir mt07 veya fazer gibi seri değil tabii ki, fakat yüksek devirde köpeği atlatacak, ya da şaşırtacak potansiyele sahip. Fakat dediğiniz gibi bu motorlar olsaydı belki de ısırılmayacaktım. Başka taktik işe yarayabilirdi.

Ayağımda da korumalı bot yoktu. Pantolon+ içlik vardı. İşin garibi bu ikisinde de diş izi, delik veya deforme yok. Demekki köpeğin dişleri direk tenime deyseydi sonuç daha kötü olacaktı. Tekme at diyen arkadaş olmuş, bunu yapmaktansa durup geri dönerim daha iyi.

Bugün de vizörüm açıkken gözüme kocaman sinek girdi, içeride kıpraştığını hissettim, gece kedim oyun oynarken alnımı tırmaladı. Hayvanların benimle ne alıp veremedikleri var anlamadım arkadaş..
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
çok geçmiş olsun. burada da havlıyorlar ama yaklaşamadılar gaz açtım onlar geldiklerinde. hatta birine tekme attım ciyaklayarak gitti
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Geçmiş olsun. Bi ara köpek kaçıran korna reklamı görmüştüm bi sitede. Bizim burdada çok köpek var banada hep saldırıyorlar, ben durup; Haaayyytt! Sen deliysen bende deliyim lan! diye bağırıyom. geldiği gibi gidiyo. :bounce:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yahu bu öyle bir mesele ki, herhalde ileride motosiklet sürüşü konusunda üstad olacak kadar deneyim kazansam bile her köpek gördüğümde yaşadığım tedirginlik değişmeyecek.

Geçenlerde bir arkadaş konu açmıştı, gaz açayım derken köpek önüne atlıyor ve çarpıyor. Arkadaşta ciddi bir şey olmamıştı ama köpek ağır yaralandığı için çok üzülmüştü. O zamanlar şöyle bir mesaj yazmıştım ;

Senin her köpek musallat olduğunda motosikletinden inip kovalar gibi yaptığını zannetmiyorum. İstanbul trafiğinde her defasında bunu yapabilmeye şartlar elvermez.

Tabi ki hayvanların bizi parçalamak gibi bir derdi yok ama kaza yapmamıza neden olacak heyecan patlamalarına neden oluyorlar. Şöyle bir örnek vereyim. Çalıştığım yerin yakanında Tomi lakabı taktığımız bir sokak köpeği var. İşten fırsat kaldıkça gidip uğraşıyorum. O kadar gamsız ve derbeder bir karakteri var ki havlamaya üşeniyor hayvan resmen. Yoluna birisi çıksın rötayı değiştirir korkusundan. Ama bu mülayim hayvan nasıl oluyorsa, ben yanından motosiklet ile geçtiğimde (orjinal egsozumla düşük devirde geçmeye çalışmama rağmen) yardıra yardıra koşuyor, havlamaktan sesi kısılıyor hayvanın. Her defasında kendime telkinde bulunmama rağmen, aksi yöne gaz açmaktan başka bir şey yapamıyorum. Motosikleti parkedip, ekipmanları çıkarıp yanına gidiyorum sanki bir dakika önce kendini parçalayan hayvan o değil.

Uzun lafın kısası, içgüdüleriyle hareket eden, yaptıklarının kendilerine nasıl bir fiziksel acı verebileceğini düşünemeyen canlılar bunlar. Böyle düşün.


Geçtiğimiz ay içerisinde CBR250 kullanan afyonlu nickli arkadaşımız da köpeğe çarpma sonucu kaza yapmıştı. Allahtan onun da ciddi bir yaralanması olmadı. İşte benim de içimi ürperten nokta, yavaşlayıp (veya gazı sabit tutup ne derseniz deyin) gazı açtığımız noktada köpeğin ön teker mahaline atılımda bulunması. Bazen şartlar durmaya elvermiyor, genelde beni yokuş çıkarken/inerken yakalıyorlar. Korna veya aragaz bende işe yaramıyor tam aksine daha çok sinirleniyorlar egsoz sesi yükselince. Tabi ki duyunca kaçan, yavaşlayınca susan tipler de vardır ama sürüş halinde bunu tespit etmek çok zor.

Bir dünya şey yazıp, yardımcı olacak bir taktik veremediğim için üzgünüm :p
 
Katılım
19 Şub 2014
Mesajlar
312
arkadaşta nezaman köpek sürüsü görse ceplerini karıştırıyor bigün köpeğin yanından geçerken ciyaklamaya başladı
ona bakarken başka bi köpek ciyaklamaya başladı nooluyoz diye kaldım bizim arkadaş arkamda biber gazı sıkıyormuş köpeklere

şaka biryana o köpeklerin birdaha motorumada havladıklarını görmedim
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Geçmiş olsun. Geçen izin günü hava güzeldi eşimle beylikdüzü gürpınar sahile gitmeye karar verdim sahile yaklaştıkça köpekler çoğaldı heryerde var eşim çok korkuyor bunu bildiğim için hiç panik yapmadım 10tane yolun ortasında duruyordu ben ilerledikçe motora doğru geldiler hemen durdum onlar bana bakıyo ben onlara 2dk sabit durdum hepsi çekildi kenara tam gaz kalkıp kaçtım.SEN DURDUĞUNDA ONLAR DA DURUR benim karşıma çıkanlar hep öyle oldu.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
geçmiş olsun, köpeğin ivmelenmesi motosikletten daha iyidir bir daha bunu unutma :)[büyük makinelerde kaçma ihtimalin var misal 600rr]
sen beni dinle bir daha kaçmaya yeltenme dur, baktın illa sana saldıracak motosikletten inip gelişine tekmeyi atıyorsun(üzüm bağına giden biri olarak söylüyorum)
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
212
Giden aracin tekerlegini isirip ölen kopek var . Canli varlik sonucta hepsinin dusuncesi ayni olmayabilir . Kimse garanti veremez gecmis olsun size kopegin manyak olani gelmis :cherry:
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Ben kopek gordugumde debriyaja basip motorun sesini kesiyor ve sabit hizda geciyorum. Su ana kadar cok sukur saldiran olmadi. Motorun tekerine veya hareketine degil sesine gicik olduklarini dusunuyorum. Egzos sesimiz bir nevi hayvan hirlamasi gibi cunku.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Merhaba dostum geçmiş olsun. Köpekler tarafından defalarca ısırılmış biri olarak tattığın acının ne kadar tuhaf bir sızlaması olduğunu biliyorum.
Videoyu ben çekmiştim, demekki taktik işe yaramamış. Ama detay olarak şunu belirtmiştim "köpekler yaşayan varlıklardır, hepsi bir olmaz. yani benim taktiğim 10 köpek üzerinde etkili olmuştur, 11. köpekte işe yaramayabilir. ağrı kesicinin 10 insandan 1nde etkisi olmaması gibi birşey" :)

Videoda buydu :)
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,651
Merhaba dostum geçmiş olsun. Köpekler tarafından defalarca ısırılmış biri olarak tattığın acının ne kadar tuhaf bir sızlaması olduğunu biliyorum.
Videoyu ben çekmiştim, demekki taktik işe yaramamış. Ama detay olarak şunu belirtmiştim "köpekler yaşayan varlıklardır, hepsi bir olmaz. yani benim taktiğim 10 köpek üzerinde etkili olmuştur, 11. köpekte işe yaramayabilir. ağrı kesicinin 10 insandan 1nde etkisi olmaması gibi birşey" :)

Videoda buydu :)
http://www.youtube.com/watch?v=88n50w9PHk0


peki bisikletlileri neden kovalıyorlar ? onda'da ses yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler. Öncelikle şunu söyleyeyim, cbr125 bir mt07 veya fazer gibi seri değil tabii ki, fakat yüksek devirde köpeği atlatacak, ya da şaşırtacak potansiyele sahip. Fakat dediğiniz gibi bu motorlar olsaydı belki de ısırılmayacaktım. Başka taktik işe yarayabilirdi.

Ayağımda da korumalı bot yoktu. Pantolon+ içlik vardı. İşin garibi bu ikisinde de diş izi, delik veya deforme yok. Demekki köpeğin dişleri direk tenime deyseydi sonuç daha kötü olacaktı. Tekme at diyen arkadaş olmuş, bunu yapmaktansa durup geri dönerim daha iyi.

Bugün de vizörüm açıkken gözüme kocaman sinek girdi, içeride kıpraştığını hissettim, gece kedim oyun oynarken alnımı tırmaladı. Hayvanların benimle ne alıp veremedikleri var anlamadım arkadaş..

kaç sefer daha kuduz aşısı olacaksın ?
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Çok geçmiş olsun. Umarım acemi olarak benim başıma gelmez. Tekrarı olmaması dileğiyle...
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Köpekler, tehdit olduğuna inandıkları şeyleri kovalıyor. Mesela bir sürü arabanın geçtiği bir cadde düşünün, köpek bu duruma alışkındır ama modifiyeli bir araç geçse (yüksek ses vs.) onu daha önce deneyimlemediği için potansiyel tehdit olarak algılar. Ha şu var, köpekler çok değişken olabiliyor ama eğer hal ve hareketlerinden niyetinin ne olduğunu anlayabiliyorsanız o duruma göre inisiyatif alınabiliyor. Misal benim üzerime koşan bir köpek vardı ve hafif de olsa güçlü bir cinsti, baktım ki egosu için geliyor :mrgreen: üzerine koşmaya başlamıştım ve köpek kaya kaya durarak kaçmaya başlamıştı. Şans işi biraz da, iyisine denk gelmek lazım :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst