kopan kol kazanın ciddiyetini anlattı

Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
48
Allah rahmet eglesın ne dıyelım kı dıkkat :( YAw bunu okumaklada alakası yok benım burda bı ogretmen bıle bana nasıl takıyon bu kaskı bu sıcakta falan dıyo kendısıde takmayı sevmıyo ve ogle gezıyo cahıl desem cahıl degıl aptal desem hıc degıl ama bazıları sevmıyo ıste bu korumları.Bende bu sıcakta mont kask eldıven gezıyom.

Böyle böyle alıştıracağız arkadaşım. Benimlede sürekli dalga geciyorlar.. ammada artistmişim. Ne derlerse desinler umurumda bile değil. ben canımı sokakta bulmadım.

Allah rahmet eylesin. :pale:
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326
gercekten bı acayıp oldum sen ne kadar dıkkat edersen et kaza senı arayıp buluyor bunun ıcın ıkı kat daha dıkkatlı olalım derım arkadslar basımız saoolsum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst