- Katılım
- 13 Haz 2007
- Mesajlar
- 48
Allah rahmet eglesın ne dıyelım kı dıkkatYAw bunu okumaklada alakası yok benım burda bı ogretmen bıle bana nasıl takıyon bu kaskı bu sıcakta falan dıyo kendısıde takmayı sevmıyo ve ogle gezıyo cahıl desem cahıl degıl aptal desem hıc degıl ama bazıları sevmıyo ıste bu korumları.Bende bu sıcakta mont kask eldıven gezıyom.
Böyle böyle alıştıracağız arkadaşım. Benimlede sürekli dalga geciyorlar.. ammada artistmişim. Ne derlerse desinler umurumda bile değil. ben canımı sokakta bulmadım.
Allah rahmet eylesin.