Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 1 Kas 2006
- Mesajlar
- 94
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar illet olsun diye anlatıyorum korumasız ve umursamaz bir edayla motor kullanan bir arkadaşım öldü ölmekle kalmadı bir kolu koptu ve ailesi cesedin tanınmayacak şekilde olduğunu belirtti dahası arkada bir kişi daha varmış onun akıbetini bilmiyorum çünkü aklım diyerinde kaldı bu bizlere bir ders olsun dikkatli olalım trafikteki magandalara dikkat edelim
LÜTFEN ÖLÜME BİRKAÇ DAKİKA ERKEN GİTMEYE KALKMAYIN DİKKATLİ OLUN ARKADAŞLAR trafikteki konumumuz belli bir çok yerde özürlü gibi ikinci sınıf muamelesi görüyoruz. Yaşamdan arta kalan zaman ölümdür arkadaşlar ;:silent:
LÜTFEN ÖLÜME BİRKAÇ DAKİKA ERKEN GİTMEYE KALKMAYIN DİKKATLİ OLUN ARKADAŞLAR trafikteki konumumuz belli bir çok yerde özürlü gibi ikinci sınıf muamelesi görüyoruz. Yaşamdan arta kalan zaman ölümdür arkadaşlar ;:silent: