KONYADAN Tüm motorsiklet.net üyelerine SELAMLAR..

Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
7
herkese selamlar ben konyadan mehmet aranıza yeni katıldım sürekli takipteyim gözüm üzerinizde :wiinkk:
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
açıldı hocam açıldı. :)
hoşgeldin.

bu arada motosiklet.net:cat:
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
7
MONDİAL 125 lik şuanlık bu var :) ikinci el temiz ybr veya cbf arıyorum aklınızda olsun saygılar..:bestmt:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Şaban Ceran diye Yahut Ethem Ceran diye birini tanıyormusun peki :)
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
93
Abi Bende o tarafta oturuyorum birara tanışmayı isterim
Not : Benim Yaş :17 benim evde otogarın ilerisinde yazırda pisagor dershanelerinin orda
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
7
bilemiyorum açıkcası bir sürü ceran soy isimli soydaşımız var konya ve diğer iller olmak üzere.. bizim köy sarayönü çeşmelisebil konyalımı bu kişiler peki ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

hoşbulduk comtan komutan gibi nickin var be kardeşim.. yabancı bir insana komutan söyletmeye çalış senin nickini söyler comtan :mrgreen: saygılar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------

Abi Bende o tarafta oturuyorum birara tanışmayı isterim
Not : Benim Yaş :17 benim evde otogarın ilerisinde yazırda pisagor dershanelerinin orda


gonyalı1 kardeşim inşallah tanışırız elbelt bizim evde oraya yakın sayılır realde çalışıyorum bende saygılar görüşmek üzere..
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
7
hoşbulduk piyanist_irf teşekkurler :bestmt:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

akrabamızdır ozaman bu akraba işleri derin devlet gibi :) hepsini tanımak mümkün değil ankaradamı yaşıyorsun.. bu kişiler konyadamı ? :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst