- Katılım
- 15 Ara 2004
- Mesajlar
- 638
Çarşının göbekisindeyiz, uğrayın tabi, çayla felan savuşturuyoruz ama, yabancı değiliz her defasında karnınız aç mı diye sormayım, aç olan çekinmeden sölesin, itinayla yimek de ısmarlanır
Abilerim aplalarım bu arada yepisyeni motorum gelmeden zealsun u satalım isteyen olursa.
Abilerim aplalarım bu arada yepisyeni motorum gelmeden zealsun u satalım isteyen olursa.


