[Konya - MT]

Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Çarşının göbekisindeyiz, uğrayın tabi, çayla felan savuşturuyoruz ama, yabancı değiliz her defasında karnınız aç mı diye sormayım, aç olan çekinmeden sölesin, itinayla yimek de ısmarlanır :D

Abilerim aplalarım bu arada yepisyeni motorum gelmeden zealsun u satalım isteyen olursa.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
sen bu motorla kafayı yemeden sat al bişeyler yapalımda yemeği falan boşver sen abi olmazsa kuyruunu düzeltelim sen motoru alınca ilk gezinin masrafı senden olsun olmazsa
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
olmazsa banada uğra

hangi markete geliyim :cherry:

Çarşının göbekisindeyiz, uğrayın tabi, çayla felan savuşturuyoruz ama, yabancı değiliz her defasında karnınız aç mı diye sormayım, aç olan çekinmeden sölesin, itinayla yimek de ısmarlanır :D

Abilerim aplalarım bu arada yepisyeni motorum gelmeden zealsun u satalım isteyen olursa.

fazıl abiye yeni motorunun kuyruk düzeltme operasyonu için yardımcı olacağız. hiç merak etmeyin:p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
yeterki kuyruk yamuk olsun onu düzeltmesi kolay şase falan yamuk olursa onu sade etli ekmek düzeltmez bilesin ozaman 2 pikniği karşılaman lazım
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
konya mt bayılıyorum size yaa.. Oraya gelip size etli ekmek ısmarlatacam :) Cok merak ediom :):)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
gel gel fazıl müdürün kuyrunu düzeltçez yetiş annah demisssim ortaaam 3 gün yimah yimeden gelirim gari ben age baayim ettekmek


satlıkmı ortaaam zobalımı kaloferlimi






süzme konyalı olduk ayboluyor amma :queen: :queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Konya Mt nasılsınız? kış geldi çok pasifleştik. havalar düzelince acısını çıkartalım:cherry:

ben izmirde geziyorum şimdilik:bounce: yarın kar memleketime geri dönücem:)


 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Vay alçak köfte!

Oh! olsun burada da kar var. Beyaz bir örtü, gırç gırç! ses geliyor yürürken.

Hayırlı motosikletlerle dönmeni bekliyoruz :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Vay alçak köfte!

Oh! olsun burada da kar var. Beyaz bir örtü, gırç gırç! ses geliyor yürürken.

Hayırlı motosikletlerle dönmeni bekliyoruz :)

Hala bekliyoruz valla. :salut:


ben bu motosiklet sevdasına kendi paramı kazanıncaya kadar ara vermeyi düşünüyorum:pale:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
SLM KONYA MT SİNİN BEL KEMİKLERİ KOLONLARI NE YAPARSINIZ YAW NİRELERDESİNİZ DİYECEM BANA KIZACAKSINIZ :d ne var ne yok neler yaparsınız iyiki vitrini actık görüsemez olduk saglığınz sıhhatiniz iyimi aman iyi olsun özledim valla sizleri kısa zaman dilimnde görüşmek üzere bulamadım hala 1 motor hayırlısıyla bir bulayım karda bile binmek istiyorum hehe beklerim valla kule tarafına sabah 8,5 aksam 9 cıkıs saatim var deişmez se eger hepinizi seviyorum tüm motor tutkunlarına slm lar saygılar..
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
SLM KONYA MT SİNİN BEL KEMİKLERİ KOLONLARI NE YAPARSINIZ YAW NİRELERDESİNİZ DİYECEM BANA KIZACAKSINIZ :d ne var ne yok neler yaparsınız iyiki vitrini actık görüsemez olduk saglığınz sıhhatiniz iyimi aman iyi olsun özledim valla sizleri kısa zaman dilimnde görüşmek üzere bulamadım hala 1 motor hayırlısıyla bir bulayım karda bile binmek istiyorum hehe beklerim valla kule tarafına sabah 8,5 aksam 9 cıkıs saatim var deişmez se eger hepinizi seviyorum tüm motor tutkunlarına slm lar saygılar..

Gönüller bir olsun, bedenler nasıl olsa kavuşur ;)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mrb

arkadaşlar merhaba
topiği baştan sona okumak zor geldi.
Bu nedenle olup olmadığını bilmiyorum.
İçinizde Akşehir'li var mıdır?
Eğer varsa;
Sormak istediğim birşey var....

Tekeriniz düz bassın....
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
76
yılmaz izmir fotoların çok güzel beyavv içim gitti be izmırde olmak vardı.şu konyda kenarına oturup sigara içeceğim bir du parçası olsa aramıcam da yok be .fazıl hocam yanlışmı duydum yemek felan valla öğrencı mılletıne böle şeyler söleme gelir kuruturum valla orayı öğreci = aç insan demektır bılırsın
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
yılmaz izmir fotoların çok güzel beyavv içim gitti be izmırde olmak vardı.şu konyda kenarına oturup sigara içeceğim bir du parçası olsa aramıcam da yok be .fazıl hocam yanlışmı duydum yemek felan valla öğrencı mılletıne böle şeyler söleme gelir kuruturum valla orayı öğreci = aç insan demektır bılırsın

4 Mart a hazırlan sen, cbr ı bi test edelim :) Balık yiyeces balık!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst