[Konya - MT]

Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Konya MT ilk defa bu kadar hareketlendi

o da yine cbf ybr kavgasından :pr::santa::sunny:
 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
43
Arkadaşlar bugün gidip ybr baktım. Aşık oldum başka bir şey demiyorum. Kesinlikle ybr. Ehliyeti aldığımda kavuşacağım İnşallah.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
muhabbet iyi valla.
ybr kullandım sağlam rahat aldığın fiyata satarsın dünya turu atarsın çok az yakar amma velakin iki kişi bienrsen ne güç kalır nede tork. cbf ise sadece görsel açıdan iyi gözükür ama kurye motorudur ve yaktığı benzin kadar yağ yakar. ama ikiside çinlilerden iyidir.buyrun burdan yakın :)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
muhabbet iyi valla.
ybr kullandım sağlam rahat aldığın fiyata satarsın dünya turu atarsın çok az yakar amma velakin iki kişi bienrsen ne güç kalır nede tork. cbf ise sadece görsel açıdan iyi gözükür ama kurye motorudur ve yaktığı benzin kadar yağ yakar. ama ikiside çinlilerden iyidir.buyrun burdan yakın :)

yağ yakmayanları ne yapacaz ya osman ağa :bounce:
birde verdiği rahatlık ve konforun yanında yaktığı yağ önemsizdir kurye motorudur çünkü sağlamdır :)
günde 12 saat çalışmak her mondialin harcı değildir :bounce:
öyleki sıfır motorun bile yamuk olduğunu görünce daha ne diyeyim ramazanla birlikte oturup ağlayasım var:p
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
pekala müdür cbf nin dönüş çemberi 26 metredir ama ybrninki 14 metredir .. cbf ile yolu şaşırsan geri dönemezsin taki bi futbol sahasına girene kadar naberr :queen:
 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
43
Muhabbetiniz güzel arada bir merak edip bende okuyorum Allah muhabbetinizi artırsın..
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
burayı zapt edecek üç kişiyi arıyoruz

birinci olarak mbüyük yazdım ben kendimide eklerim ama
bir keresinde 3 ay girmediğimi var sayarak eklemiyom
geriye kalan iki kişilik kontenjan boştur almak isteyenlere
uygun ücret karşılığı rezerve edilir kredi kartına taksitte yaparız
konya mt ye can geldi diyenler
bu can bir iki güne kadar söner kalan sağlar
la yola devam edecez mbüyük benden şüpheleniyor
ikinci üyelik alıp burda ybr cbf tartışması yapıyor sannediyor
kamu oyuna açıklıyorum benle bir alakası yok ikinci üyeliğim filan yok
ben mt deki tek üyeliğim ramizan83,,,, tüm telif hakları bana aittir,,,,:mrgreen:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
zaman oldukça yazarız aga :)
bir de kimseyle ybr cbf tartışması yapmak gibi bir niyetim yok, kulaktan duyma masallara çoğunlukla inanmam en güzeli tecrübe etmektir :bounce:
ben elma severim diye sende sevmek zorunda değilsin ama kimsede bana bırak elmayı armut ye diyemez bu da onun gibi bişey bizimki sadece tavsiye :)
evet senden şüpheleniyorum itiraf et kimler var arkanda hangi dış güçlere hizmet ediyorsun :p
yoksa faiz lobisinin bir numarası sen misin? :cherry:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
yo biz takılıyoz 2009 dan beri ,,, burayı tespit edebilen konyalı mt çoz az siz nasıl buldunuz gelir gelmez orası bile acayip benim bulmam 3 ay sürdüydü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst