Gitmediğime pişman oldum.
Hava güzeldi.
- Meram - Tıp arası şenlikliydi
2-3 CBR
3 Waradero ve Storm vardı (06 plakalı)
Millet çıkmış hacııım.
akraba çıkmazsak şaşmabenim hem bozkır merkez hem harmanpınar. Sorkunlu yengem de var dayımın hanımı. Sorkun'a mangala gelmişliğimiz vardır. Ben Konya'ya gelince detaylı konuşuruz zaten illa vardır bi kız alıp verme![]()
Benide al artçı :queen: kaskım neyin yok tertemizim :queen: