[Konya - MT]

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
ne yemesi müdür plakalı istersen 1350 dedim adama.oda bana evraksız ver plaka paran sana kalsın dedi,siğortacıya sordum ceza ile bir 350 çıktı düştüm onu fiyattan 1000 tl verdim gitti.kül kömür bir avuç civata :mrgreen:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
TAMAM mudur ınandım ama çok ucuza gıtmış kerata o fıyattan deseydın bızde alırdık be ya ...
bak yıne konya mt de bız kaldık her zamankı gıbı bır ay fılan yazmayalım bakalım bır kıpırdama olcakmı
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Slm arkadaşlar Kurban bayramı arifesinde motorumu almıştım ehliyetimede hemen yazılmıştım onuda aldım 1 hafta önce artık havalar biraz düzelse yollR beni bekler Ahırlı-Seydişehir-Beyşehir-Isparta VEYA Ahırlı-Antalya ilk hedeflerim arasında :)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Ramazan bayramına daha var ama bayramın sonuncu günü büyük bir katılımla Beyşehir turu yapalım en nihayetinde gidelim bir yerlere yol olsunda ;-)
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Yaw şu motora kafan bulanıkken canın sıkkınken binme filan diyorlar ya valla bende tam o zaman biniyorum,Virajda bir sağa bir sola derken kafam rahatlıyor terapistim ya resmen, iş çıkışı bugün atladım bugün motoruma gerçi dönerken acı çektim biraz soğuktan dolayı ama olsun eve geldiğimde kafam rahatlamış keyfim yerine gelmişti :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
bu pazar konya merkezden 50 km uzaktaki gavur gölüne günübirlik gezi var .hadi buyrun gelmek isteyen buraya belirtsin.
biraz toprak biraz asfalttır tahminim rota.. yol hakkında hiçbir şekilde garantim bilgim yok :) gözü kapalı dalacağız.macera arayan gelsin
.yolu sevmeyecek olan olursa muharrem büyük gardaşımız gibi ilk gördüğünde asfalta dönebillir:mrgreen:
http://e1302.hizliresim.com/16/8/jwntz.jpg
gittik gezdik gördük. işte sonuç aşağıdaki linkte

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/112562-gavur-golune-cikis-denemesi.html
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
2006-2007 temiz Cbr125 veya Racer 200S ariyoruz.Uygun fiyata satan tanidiklar filan varsa haber bekliyorum.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Motorsuz olmanın zararları fazla yer gezememe ve fazla fotoğraf çekememe

Mini Mevlana gezimden kareler :rendeer::queen::queen:

20130217_110339.jpg



20130217_110620.jpg



20130217_111622.jpg



20130217_111508.jpg



20130217_111824.jpg



20130217_111743_HDR.jpg



20130217_113252.jpg



20130217_111148.jpg
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
o mutfağı nasıl çektin ben birkaç yıl evvel çekmek için kamerayı açınca ordaki görevli manyak gibi saldırmıştı kameraya yasak hemşerim deyi.nerdeyse kavga çıkacaktı uymadım herife, oysa sadece flaşlı zararlı olur yazıyordu ve ben kamerayı açmıştım. fotoyuda flaşsız çekecektim:pl:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
68
herkese merhaba konyaya 6 ay önce geldim.st&kanuni gv250 motorsikletimi ankaradan almış durumdayım fakat hava şartları yüzünden henüz konyaya getiremedim. ısının 15 derecenin üstüne çıkmasını bekliyorum:cherry: bundan sonra sohbetlerinize aktif olarak katılmak istiyorum.konyada gezilecek yerler konusunda yardımlarınızı isteyeceğim . gezmeyi seven biriyim. motorda daha yeniyim ama otomobilimle türkiye nin görmediğim çok az yeri kaldığını söyleyebilirim motoru keyfi binmek için aldım.yaklaşık 20 yıldan sonra motor sahibi oldum lise ve üniversite dönemimde dedemin javası benim ilk motorum oldu o motor hala yaşıyor ama bana miras kalmadı:( bu arada beni yaşlı bulabilirsiniz(48) ama kafa yaşım sizden çok fazla değil:)
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Konya da düzgün kask satan neresi var bilen var mı? Ls2 ff370 modeli tercih sebebi ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst