[Konya - MT]

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
benım ıcınde bır sıkıntı yok her pazar boşum genelde ama konya tarafı bana bayakı uzak beyşehır seydişehır hadım tarafı olursa yada bozkır bende uyarım sıze:))
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
bu pazar konya merkezden 50 km uzaktaki gavur gölüne günübirlik gezi var .hadi buyrun gelmek isteyen buraya belirtsin.
biraz toprak biraz asfalttır tahminim rota.. yol hakkında hiçbir şekilde garantim bilgim yok :) gözü kapalı dalacağız.macera arayan gelsin
.yolu sevmeyecek olan olursa muharrem büyük gardaşımız gibi ilk gördüğünde asfalta dönebillir:mrgreen:
jwntz.jpg
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
OSMAN ABI SENIN gıdış garantıde donuş olmayabılır hemencegezde ektın benı ha.... bu pazar bende dedıydımkı osman aga benı gezdırecek:)
 
Katılım
27 Mar 2011
Mesajlar
333
Konya Mt pek aktif olmayan bir forum. Gezileri genelde millet facede ki gruplardan ayarliyor. Ama yazin bir yerlere gidecek olursak bu sefer buraya da yazarim grlmek isteyen gelir gezeriz ins
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
hım yaz bakalım te taraflara gidersiziniz genelde sizin makineler tam asfalt makinesi uzun yol makinesi bize uysada bizde gelsek ama biz osman ağa ile toroslarda çamurda gezeriz genelde oda size uymaz ;))))
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
sayın ramço bizim gezi senin bozkıra dönüş saatlerinde olacaktır. ekme biçme yoktur .yarın öğleden sonra gezdireyim de desi 42 kata çıkalım dedim düşeriz dedin takkalıya götüreyim dedim üşürüz dedin ee illa o sıkıntılı sitresli kafelerde mcdonaltların önünde kağıt bardakta çaymı içlim beyaw :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
abi beni bir tek sen anladım hele şükür o plastik bardaktan çay istiyorum

yarın makıneylen gelecem kuleden çekelım bır kaç kare
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
hava ıyıdır be ya sen pazar gununu duşun o gun kar yagışı varmış bırak gol mol olaylarını otur evınde üşütme bır yerlerını:)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
bu pazar konya merkezden 50 km uzaktaki gavur gölüne günübirlik gezi var .hadi buyrun gelmek isteyen buraya belirtsin.
biraz toprak biraz asfalttır tahminim rota.. yol hakkında hiçbir şekilde garantim bilgim yok :) gözü kapalı dalacağız.macera arayan gelsin
.yolu sevmeyecek olan olursa muharrem büyük gardaşımız gibi ilk gördüğünde asfalta dönebillir:mrgreen:
http://e1302.hizliresim.com/16/8/jwntz.jpg
yazdan kalma bir hava derlerya ondan olacak. yokmu gelen..yeri ve saati yazacağım yarın
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
crostan bende anlamam sadece düşe kalka dağda bayırda gezerim. yani ben doğayı severim motor araç :)

ha birde bu cumartesi ramizan gelecekmiş öğle sonu 3 gibi kule sitede olacak çay içecez tanışmak isteyen muhabbet etmek isteyen arasın. ramizan nosu 0 536 879 9264
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
O arkadaşla ben bıle tanışmak ıstemem nosu kapalı şarşı bıtmış hıyarın....
sen buluştunmu o arakadaşla
 
Katılım
22 Kas 2011
Mesajlar
93
Bugün bosna-çarşı yolunda ön siperliğinde MT arması olan siyah bir cbf gördüm büyük ihtimal burdandır plakasını tam hatırlamıyorum
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
282623_478472152215790_280463412_n.jpg


526756_478473352215670_201839094_n.jpg


bu hafta sonu konyada ıdım yanlız takıldım

hasta oldum sınava gırdım rezıl oldun konyanız sızın olsun:)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
ozaman seveceksiz.ya sev ya terket . bak sen mecbur bura geliyorsun ben mecbur bozkıra gelemiyorum ah ah :p
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tellal pazarında senın çelik motoru gördum adam 1350 ama sana 1300 yaparım dedı plaka yok polısı gördunmu kaç dedı hanı sen 1300 sattıydın gene benuı yedın müdur....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst