[Konya - MT]

Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Abi ehliyeti kış içinde alacağım nasip olursa bu ayın ortasında da bi yerde borcum olan para gelecek 350 cc bi cezet planlıyorum:)
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
bana o sesi versin ve gücünü hissettirsin yeter be abi yakıtı filan,teferruat:) sağolasın abi
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tamam senle şimdilik 5 oldu bahara gelecek olanların içinde senide beklıyoruz motor bulamassan olursun bırıne artçı:)))
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
Babamın motoru var 100 lük cup ona biniyorum abi şimdilik ama etkinliğe kendi motorumla katılacağım kısmet olursa:)
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
tamam ramazan işallah bu bahar mutlaka geleceğim geçen yıl işyeriyle alakalı sıkıntılardan kendime bile vakit ayıramadım biliyorsun:salut: ama bu bahar mutlaka bir çayını içeceğim :cat:
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
bu çinlilerde 25 hp üstü yok sanırsam değil mi dayı? bide aktif olan abilerim mevkii olarak nerelerde ikÂmet etmektesiniz?
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
yeni adliye tarafındayım. işyerim aykent san sit. eğer çayımı içmeye geleceksen tam adresi atayım
 
Katılım
7 Ağu 2012
Mesajlar
77
aykent ayakkabıcılar mı oluyor artık dayı? bu aralar gelememde sınavlar filan var müsait olduğum bi zaman inşallah gelirim özelden atıver istersen açık adresi
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
çayla kurtulamaz. mangalda sucuk isterik:p

çaktıma osman ağa gidene kadar çay deriz :) varınca salya sümük ağlarız isterük isterük sucuk isterük diye bağırışırız :cherry: anlayacaktır herhalde :queen: bide senin şu tahta oturaktan götürelimde ramazana mangal başında lazım olur belki, ama ebatlar uyarmı bilemem :cherry:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
nasip olursa 2013 dağda bayırda asfatta ama doğada iki tekerle geçecek.ramazan çöpte iyi sucuk yapar


fotoğrafını atta ramazan indirip bi denesin mangal oturağını acaba ıralkaşşat denk gelecekmi.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
61397_10151574376553709_367378227_n.jpg

biz osman ağa ile sana bir hediye getirelim dedik düşündük taşındık ve bizim ramo rahatına düşkündür dedik, böyle yaratıcı bir tabure aldık:cherry:
ramazan bu yeni çıkmış mangal yakanlara özel bir tabureymiş ama rahat edebilecenmi ebatlar uyarmı bilemeyiz :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst