- Katılım
- 30 Mar 2006
- Mesajlar
- 933
heuheuhe hebeleqübele viiuuuzttt....::stupid:: Bende böle salakça kaza yapmıştım ciüüüv::deliir::Sonra gittim 2 yarım kokoreç yedim durmadım yerimde...
Bide hatırladığım kadarıyla pek bişi olmamıştı bu adama.. Bi kaç sıyrıkla ucuz bi şekilde atlatmıştı..
hay allak iilini versin Tequ
heyecandan kan şekerin de düşüvermiş, acıktım sanmışsın.. yuh.. üstüne bir ekmek yedin ha.. vıyy... sık sık kaza yapsan 90 kiloyu bulun sen:queen:
(allak korusun tabe.takerin düz bassın..)