kontrolsüz,korumasız bir sürücünün dehşet werenbi kazası

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
heuheuhe hebeleqübele viiuuuzttt....::stupid:: Bende böle salakça kaza yapmıştım ciüüüv::deliir::Sonra gittim 2 yarım kokoreç yedim durmadım yerimde... :p


Bide hatırladığım kadarıyla pek bişi olmamıştı bu adama.. Bi kaç sıyrıkla ucuz bi şekilde atlatmıştı..

hay allak iilini versin Tequ :D
heyecandan kan şekerin de düşüvermiş, acıktım sanmışsın.. yuh.. üstüne bir ekmek yedin ha.. vıyy... sık sık kaza yapsan 90 kiloyu bulun sen:queen:
(allak korusun tabe.takerin düz bassın..)
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
834
bu ne yaa çok üzücü bir görüntü korumasız yola çıkmamamız lazım 200 mtlik yol olsa bile:pr:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
çok fena gerçekten de..
bir anlık dalgınlık ve dikkatsizliğin bedeli çok ağır olabiliyor; üstelik de korumanız yoksa.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
hay allak iilini versin Tequ :D
heyecandan kan şekerin de düşüvermiş, acıktım sanmışsın.. yuh.. üstüne bir ekmek yedin ha.. vıyy... sık sık kaza yapsan 90 kiloyu bulun sen:queen:
(allak korusun tabe.takerin düz bassın..)

bulmadığımı kim söledi sana :p O diil diyet yaptığım zamar motora binmiyorum zaten :p
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
adam yola çıkışta zaten faullü çıktı. tesadüfen yakında araç yoktu. yolun en sağına geçip oradan en sola hem de hiç arkaya bakmadan çıkış yaparsan olacağı budur. 2 tekeri çevirmedeyi öğrenmeden önce kuralları öğreneceksin. bu krallar içinde tabiiki korumaları giymek te var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst