Kontrol Etmeden Çıkmayın

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Bu sabah işe giderken avcılardan küçükçekmece arasında ki düzlükte en sağdan ilerlerken bir yamaha XT 660 X muhtemelen 2008 model falandı galiba öğrenci bir kardeşimiz iki arabanın arasından kontrol etmeden önüme çıktı ve ne olduysa o an oldu bende ve motorumda herhangi bir sorun yaşanmadı ki ne mutlu bana ..motoru kontrol ettim hemen arkadaşa doğru ilerledim olay olmadan önce bir motorcu arkadaşımız sağolsun kaza öncesi arkamdan geliyordu o da durmuş arkadaşa yardım ediyor tabi ben arkadaş düştümü arabaların arasındamı sıkıştı ne oldu göremedim galiba düştü üstü falan hep sürtünme izleri içim gitti ,motorunda aynası herhalde yan yola fırladı grenajlarda ve egzosta çirkin bir görüntü oluşturan çizikler mevcuttu ki motorumda tek bir çizik yoktu nasıl çarptımda bu hale geldik o da ayrı bir mesele . daha sonra abi öğrenciyim okula yetişmem gerekiyor dedi bende de sıkıntı yoktu tokalaştık ve yolumuza devam ettik..

Dikkat edelim beyler ve bayanlar özellikle İstanbul'un sabah ve akşam trafiğinde yetişmeniz gereken bir yer varsa ve hızlı gitmeniz gerekiyorsa kontrolü elden bırakmayın...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Çok geçmiş olsun. O olay sabah aklıma geldi bende oyle kontrol süz cıktım bir ara dedim ben kaza yaparsam burda motorcu ile carpışırım. Senin başına gelmiş çok çok gecmiş olsun sende birsey olmaması sevindirici. Arkadaştada görünmeyen hazar yoktur inşallah.
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
geçmiş olsun.

siz bariyerle sağ şeritteki araç arasında seyrederken solunuzdan mı, yanyoldan mı çıktı yamaha?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Benim anladığım sağdan Emniyet şeridinden giderken aralardan yine xt660x emniyet şeridine girmiş sanırım.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
anladığım kadarıyla chronix araçların sağından paralel bir şekilde ilerlerken, önüne xt600 çıkmış ve birbirlerini sıyırmışlar.

geçmiş olsun. :rendeer:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
xt si olup niye yoldan giderki bu adamlar. Şaka bi yana geçmis olsun daha beterini görmeyesin.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geçmiş olsun kardeşim, Allah büyüğünden saklasın...
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
kötü birşey olduğu belli, o yüzden geçmiş olsun ama yazımlardan hiçbirşey anlamıyorum. ya son zamanlarda bu tarz başlıklar arttı yada benim beyine az oksijen gidiyor:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst