Kontak kapalıyken en fazla kaç km gittiniz

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden öyle gittin?
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
Dağ gibi bir yere çıkmıştık motor belki daha iyi soğur diye düşündük
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
47
Tetikçi masa dağına mı gittiniz naaptınız, ne gerek var kontak kapalı gitmeye. bisiklet değil ki bu alet :/
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Kontak kapalı hergün 10 km yol gidiyorum, çok ta rahat oluyor, benzin de yakmıyor.
Hepinize tavsiye ederim arkadaşlar BİSİKLETE BİNMENİZİ :)
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
122
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
kontak açıcak kadar zengin gibimi gözüküyoruz, bu sitede kimse kontak açmaz:cat:
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
122
okadar fakiriz ki kontak açmadan- benzin yakmadan motorla gitmenin yolunu bulduk
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Motosikleti yokuş aşağı boşa almak, kontağı kapamak vs yol ve trafik durumuna göre ciddi tehlikeler doğurabilir tetikçi, o yüzden tepki görüyorsun :) Ama motoru soğutmak bakımından eminim işe yaramıştır.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neden denemesin ki 1. kontağa getirir hem direksiyon kitlenmez hemde yakıttan tasarruf yapar...

Evet kontak elektrik konumundayken direksiyon kilitlenmez.
Fakat direksiyon hidrolik özelligini kaybeder ve çok agırlaşır.
Ayrıca frenler tutmaz.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Ben en fazla 150 metre gidebildim.
Ondada yolda arka lastik patlamıştı lastikçiye kadar ittim motoru. :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst