Kontak kapalı hergün 10 km yol gidiyorum, çok ta rahat oluyor, benzin de yakmıyor.
Hepinize tavsiye ederim arkadaşlar BİSİKLETE BİNMENİZİ![]()
Neden öyle gittin?
otomobille sakın deneme:cyclopsan
neden denemesin ki 1. kontağa getirir hem direksiyon kitlenmez hemde yakıttan tasarruf yapar...