Allah büyük de ,Hiçde öyle olmuyor be kardeş bu ülkede Adalet yok..allah büyüktür . adalet er yada geç yerini bulacaktır ...
Abi çıkıp kurşun sıksa ne yazar daha geçenlerde 17 Yaşındaki Yani ehliyetsiz bir gençin Babasının Transporterını alıp Hız sınırlarının bayağı üstüne çıkıp (150 kmh ) Anayolda kırmızı ışıkda geçip yaya geçitinden geçmekde olan Dayısının yanındaki küçük kıza çarpmamışmıydı Zavallı kızın bacağı kopmuştu hatırlarsanız ve dahada sonrada Aynı süratle kaçıp gitmişti Polisler daha sonra Kaçarkenmi ne yakalamıştıvideoda zaten motora direkt şerefsizce adice çarptığı malum...adam öldürmeye tam teşebbüsdür bu suçun gereği..
He işte tüm bunlara rağmen Aynı gün ifadesi alınıp savcılığa sevk edildi ve serbest bırakıldı
Bumudur Anasını............ Adaletiiiiiiiii