Drd Honda 159 bin TL’ye yeni kasa sıfır Pcx satıyor. Nakit.
kol gibi kazık yemişin. ben de yedim ama senin kadar değil.Ben 1.5 yıl önce 130 bine 125 cc scooter aldım düşünüyorum salak mıyım diye
Acaba benim dominarı sanamı sattım bende 150k ya 23 model dominarı satmıştım far koruma var mıGeçen sene tertemiz d250'ler 100 bine satılıyordu
ben bu sene ocak ayında 2023 model düşük km d400'ü 150'ye aldım![]()
Biz atadan, dededen Mercury.ciyiz.
Acaba benim dominarı sanamı sattım bende 150k ya 23 model dominarı satmıştım far koruma var mı![]()
ulan bundan 2 sene evvel cfmoto 250sr aldık 135ti liste fiyatı o zamanlar motor zor bulunuyor diye 10 bin tl fazla kitleyip 145e almıştık nakit bugün motor 157bin tlye satılıyor asıl kazıklanan benim
adamlar her masada var.
ne motor be!
niki bunların deniz mototları da olumsuzluguyle mi meshur ?
Bu konuda ciddi misiniz bana telefon numarasını paylaşabilir misiniz ? Yeni kasa 159 bin TL olanı arayıp ne diyeceğimDrd Honda 159 bin TL’ye yeni kasa sıfır Pcx satıyor. Nakit.
204 bine de 12 taksitle (peşinatsız) Pcx veriyor Honda Ayisigi. Değerlendirmek isteyene
1,5 yıl önce 130 bin tl ye 125 cc aldım ilginç olan şu an bu değil mi işteyani.. parasını vermiş almış. İlginç olan ne onu kaçırdım galiba..
ilanlara baktım.. 67 bin TL Dominar var , 223 bin TL Dominar var. 130 a olması kadar doğal ne olabilir ?
Haklısınız ben sizi çok iyi anlıyorum hocam 2023 model Jüpiter 110 bozduran şahıstan 56 bine aldım bayide 58 bindi . Sene başında 65 bine 125 Jüpiter almayanı tokat manyağı yaptılar1,5 yıl önce 130 bin tl ye 125 cc aldım ilginç olan şu an bu değil mi işte
1,5 yıl önce 130 bin tl ye 125 cc aldım ilginç olan şu an bu değil mi işte
Honda yapmış saygı duydum