Komşunun biri 130 bine dominar 250 almış

Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Ben 1.5 yıl önce 130 bine 125 cc scooter aldım düşünüyorum salak mıyım diye
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Geçen sene tertemiz d250'ler 100 bine satılıyordu :D

ben bu sene ocak ayında 2023 model düşük km d400'ü 150'ye aldım :D
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
bende 4 ay önce 2020 model pcx aldım düşük km 143 bine.

Marka etkisi de var tabi ama birşeyler oluyor.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
563
yani.. parasını vermiş almış. İlginç olan ne onu kaçırdım galiba..

ilanlara baktım.. 67 bin TL Dominar var , 223 bin TL Dominar var. 130 a olması kadar doğal ne olabilir ?
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
46
Motosikleti
Husaberg 650 sm, xmax, xcity
Honda ile Bajaj arasındaki kalite farkı tabiki fiyatlarada yansıyacaktır. geçenlerde oğlumun arkadaşı dominar 250 ile (3.500 km deki) video çekerken motoru kilitledi. motoru garantiye sokmadılar. honda da bazen böyle garantiye sokması gereken sorunları garantiye sokmuyor ama 3500 km deki motoru garantiye sokmamak nedir değilmi?
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Drd Honda 159 bin TL’ye yeni kasa sıfır Pcx satıyor. Nakit.

204 bine de 12 taksitle (peşinatsız) Pcx veriyor Honda Ayisigi. Değerlendirmek isteyene
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Drd Honda 159 bin TL’ye yeni kasa sıfır Pcx satıyor. Nakit.

yuhh yaa.

tam 17 ay once 108.000 tl ye cb125f aldım.

cok pis kazık yedik ama neysski motor iyi cıktı.

bu honda nasıl bedavaya motor verebiliyor hayret ya.

sym parasına pcx @Nikkfurie gör gör..
ahh ahh dinlemiyon hiç hondan olabilirdiii dsfsfs
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben 1.5 yıl önce 130 bine 125 cc scooter aldım düşünüyorum salak mıyım diye
kol gibi kazık yemişin. ben de yedim ama senin kadar değil.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,889
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
ulan bundan 2 sene evvel cfmoto 250sr aldık 135ti liste fiyatı o zamanlar motor zor bulunuyor diye 10 bin tl fazla kitleyip 145e almıştık nakit bugün motor 157bin tlye satılıyor asıl kazıklanan benim
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
ulan bundan 2 sene evvel cfmoto 250sr aldık 135ti liste fiyatı o zamanlar motor zor bulunuyor diye 10 bin tl fazla kitleyip 145e almıştık nakit bugün motor 157bin tlye satılıyor asıl kazıklanan benim

bi de bazı yerler vade farksız taksit bile yapıyor :D

cf moto pişmanlıktır :D
 
Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
434
Drd Honda 159 bin TL’ye yeni kasa sıfır Pcx satıyor. Nakit.

204 bine de 12 taksitle (peşinatsız) Pcx veriyor Honda Ayisigi. Değerlendirmek isteyene
Bu konuda ciddi misiniz bana telefon numarasını paylaşabilir misiniz ? Yeni kasa 159 bin TL olanı arayıp ne diyeceğim
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
yani.. parasını vermiş almış. İlginç olan ne onu kaçırdım galiba..

ilanlara baktım.. 67 bin TL Dominar var , 223 bin TL Dominar var. 130 a olması kadar doğal ne olabilir ?
1,5 yıl önce 130 bin tl ye 125 cc aldım ilginç olan şu an bu değil mi işte
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
563
1,5 yıl önce 130 bin tl ye 125 cc aldım ilginç olan şu an bu değil mi işte

Türkiye Motosiklet Çöplüğü olduğu için artık almayanı dövüyorlar. Önüne gelen istediği isim ile istediği motosikleti ithal etti. Servis ara ki bulasın.. Eski devir artık bitti. Bundan sonra Kullan at sistemi gittikçe yaygınlaşacak. Hatta 2. el motosikletler öyle değersizleşecek'ki Hurdaya verilmeye başlanacak. Misal ..Biz Avrupada Hurdalıklarda sıfıra yakın arabaların preslenmesine hayret ediyoruz , yakında bu Türkiyede yavaş yavaş Motorsikletlerden başlayacak.
Önceleri farklıydı.. Kışın Dandik bir Tofaş yada Reno alınırdı Yazın piyasası yükselir para kazanılırdı. Yada birdahaki seneye satardın yine banka faizinden fazla getirisi olurdu. 100 bin TL ye 12 taksit motosiklet satılan bir piyasada 2. el de kazanmak artık Hayal ötesi.
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Honda yapmış saygı duydum

20 dk izledim, sırf nsx oldugu için :)
anlamam ama 230.000 km çok mu ?

ferrrari, 911 ler falan boyle kmleri goremiyor mu yoksa kullanmıyorlar mı ?

ne guzel adam almış ve kullanmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst