komik telsiz muhabbetleri..

Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
5690:
>
>"Burada çekilmesi gereken bir araç var".
>
>5491:
>
>"Efendim, ben sahilden intikal ediyorum".
>
>Merkez:
>
>"91, sen bulunduğun yerde kal, 31 çeksin".
>
>............................. .................... .........................=
>..................
>
>7553:"Kaçan aracı takip halindeyiz".
>
>Merkez: "Anlaşıldı. Mevkiiniz?"
>
>7553:"Kaybolduk Merkez!..."
>
>............................. .................... .........................=
>................
>
>Merkez:"Mevkiiniz?"
>
>4566:"Cumhuriyet caddesi".
>
>Merkez:"Tam mevkiiniz?"
>
>4566:"Arabadayız Merkez".
>
>............................. .................... ......................
>
>5452: "Bahse konu aracı aldık, inceliyoruz, tamam"
>
>Merkez: "Araç alkollü mü?"
>
>5452: "Olumsuz efendim, araç dizelmiş".
>
>............................. .................... .........................=
>.......
>
>4512:
>
>"Merkez, hırsız kaçıyor!"
>
>Merkez:
>
>"Anlaşıldı, nereden nereye kaçıyor?"
>
>4512:
>
>"Şuraya doğru kaçıyor".
>
>Merkez:
>
>"Biri 4512'den telsizi alsın, adam gibi tarif etsin".
>
>............................. .................... .........................=
>.......
>
>3345:
>
>"Yonca Evcimik konserindeki son durum nedir?"
>
>6220:
>
>"Henüz Abone'yi söylemedi amirim".
>
>............................. .................... .........................=
>....................
>
>5433:
>
>"Caddede şüpheli bir paket var."
>
>Merkez:
>
>"Anlaşıldı, çevre güvenliğini alın,
>
>pakete dokunmayın. Uzman ekip seyir halinde
>
>5433:
><3 dakika sonra>
>
>"Uzman ekibe gerek yok. Paket boş".
>
>Merkez:
>
>"Nereden anladınız,
>
>'Çevre güvenliğini alın' demiştik".
>
>5433:
>
>" Üzerinden kamyon geçti efendim".
>
>............................. .................... .........................=
>............
>
>Merkez:
>
>"İskeledeki aracın belgelerini alın".
>
>5426:
>
>"Araç feribota binmekte..."
>
>Merkez:
>
>"Belgeleri muhakkak alın".
>
>5426:
>
>"Doğrudur Merkez, ben de feribota biniyorum".
>
>5426:
>
><5 dakika sonra> "Aracın belgelerini aldım".
>
>Merkez:
>
>"Derhal merkez karakoluna intikal edin".
>
>5426:
>
>"Olumsuz Merkez. Feribot hareket etti. Ben karşıya
>geçiyorum. 17= 00 feribotu ile
>dönerim".
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bende bi telefon diyaloğu anlatıyım baari :)

Geçen gün adı geçen arkadaşım Yasemin polo centerda çalışıyorken gelen sipariş telefonu üstüne geçen konuşma...

Yasemin: buyyun!..
Telefondaki kişi: Sandviç istiyor muhtemelen
Yasemin: tamam nası olsun?
Telefondaki kişi: hangi ekmeğe yaptığını sormuş olmalı
Yasemin: bugget ekmeğine yapıyoyuz..
Telefondaki kişi: Ekmeğin boyutunu sordu (işte gafın sebebi de budur)
Yasemin: (Eliyle ekmeğin boyutunu göstermek suretiyle) böölye var bide onun (yarısınıda elleriyle göstermek süretiyle) yayısı vayy bu kadaayyy ona da yapıyoyuzz:queen::queen:

3 ay kendi kendime aptal aptal güldüm sırf bu konuşma yüzünden huhuahauhaaha
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
Bende bi telefon diyaloğu anlatıyım baari :)

Geçen gün adı geçen arkadaşım Yasemin polo centerda çalışıyorken gelen sipariş telefonu üstüne geçen konuşma...

Yasemin: buyyun!..
Telefondaki kişi: Sandviç istiyor muhtemelen
Yasemin: tamam nası olsun?
Telefondaki kişi: hangi ekmeğe yaptığını sormuş olmalı
Yasemin: bugget ekmeğine yapıyoyuz..
Telefondaki kişi: Ekmeğin boyutunu sordu (işte gafın sebebi de budur)
Yasemin: (Eliyle ekmeğin boyutunu göstermek suretiyle) böölye var bide onun (yarısınıda elleriyle göstermek süretiyle) yayısı vayy bu kadaayyy ona da yapıyoyuzz:queen::queen:

3 ay kendi kendime aptal aptal güldüm sırf bu konuşma yüzünden huhuahauhaaha
güzelmiş benide kopardın:D
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Telsizde konuşurken ; mandala basıp sadece gülme sesini karşı tarafa ileten arkadaşlar da var... :mrgreen:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
>5433:
>
>"Caddede şüpheli bir paket var."
>
>Merkez:
>
>"Anlaşıldı, çevre güvenliğini alın,
>
>pakete dokunmayın. Uzman ekip seyir halinde
>
>5433:
><3 dakika sonra>
>
>"Uzman ekibe gerek yok. Paket boş".
>
>Merkez:
>
>"Nereden anladınız,
>
>'Çevre güvenliğini alın' demiştik".
>
>5433:
>
>" Üzerinden kamyon geçti efendim".

puahahahah :queen: bu çok komikmiş harbiden bomba olsa kamyon havayi fişek gibi parlıcak gökyüzünde
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Tamam o zaman pınar canım arkadasım ne zaman tanısıyoruz su guzeller guzeli nejla ile :)
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Bende bi telefon diyaloğu anlatıyım baari :)

Geçen gün adı geçen arkadaşım Yasemin polo centerda çalışıyorken gelen sipariş telefonu üstüne geçen konuşma...

Yasemin: buyyun!..
Telefondaki kişi: Sandviç istiyor muhtemelen
Yasemin: tamam nası olsun?
Telefondaki kişi: hangi ekmeğe yaptığını sormuş olmalı
Yasemin: bugget ekmeğine yapıyoyuz..
Telefondaki kişi: Ekmeğin boyutunu sordu (işte gafın sebebi de budur)
Yasemin: (Eliyle ekmeğin boyutunu göstermek suretiyle) böölye var bide onun (yarısınıda elleriyle göstermek süretiyle) yayısı vayy bu kadaayyy ona da yapıyoyuzz:queen::queen:

3 ay kendi kendime aptal aptal güldüm sırf bu konuşma yüzünden huhuahauhaaha



ALLAH SENDEN RAZI OLSUN AKŞAM AKŞAM KOMEDİYE DÜŞTÜK...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst