komik hikayem..

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Gülmiyeyim ben çünkü benim şamandırada Allah'lık:cherry: Yarın bigün gezinin ortasında olur,yazımda kanıt niteliği taşımasın:cherry:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
53
valla benımkıde pek neşeli değildi yaşarken. ama hatırıma geldikçe gülüyorum.. motoru mınıbuse yuklerken akşam vakti biri geldi hırsız muamelesi yaptı hemde. hayırdır birader tarzında.. :) ama ona da sevınmedim desem yalan olur. insanımız bilinçlenmiş. en azından soruyor sorguluyor kimsin nesin diye. muhtemelen minibusumun plakasını da yazmıştır kenara. olurda çalıntı haberı gelirse diye :) ama hoş bişey bence sorulması. bi gun (umarım olmaz) motorum çalınacak olursa belki kurtaran cumle olur : hayırdır birader.. :wiinkk:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
iyi bari bi benzinle atlaşmışsın. 2 ay makinasız kalmışsın ama neyse :p
3 gün önce yolda kaldığım da allahtan ben anlamıştım benzinimin bittiğini :queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
siyahlimuzin de nasıl bir kullanıcı adıdır kardeşim motosiklet forumunda :p Siyah Goldwing falan olsa neyse :p

Bir de yan ayağı açık unutup motor marş basmıyor diyenler çıkıyor arada, isim verip rencide etmek istemiyorum :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bide bujı kablosunu bujıye takmayıpta motor calısmıo dıyenler var....:cherry: :cherry:

bide muslugu kapatıp park edıyolar motoru...sonra calıstırıyorlar...karburatördekı benzın bıtene kadar gıdıolar...sonrada motor bozuldu dıyolar....bende ısmını vermeyecemmmm....pro abımın dedıgınden olmasın....:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
ne yani arada bi benzini biten asya mı yazsaydım kullanıcı adıma :p
ya benim makinanın arkasında kasası var. ondan uzun gözüküo. limuzin gibi mübarek :cherry:
bi de rengi siyah. ondan siyah limuzin yane. yoksa iki tekerciyiz. merak etmeyin :cat:
cankan arkadaşım kusura bakma. topiğinde pro abiye açıklama yapasım geldi ::thanks:
ama bundan sonra 2 kere başıma geldiği gibi bir daha benzinim biterse seni hatırlayacağım :wiinkk:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Lütfen... Pro Abi değil Pro Dayı :p :cherry:

Kullanım kılavuzlarının sonunda saçma sapan şeyler yazardı. Örneğin:

Sorun: Bilgisayarım çalışmıyor
Cevap: Fişlerinin takılı olduğundan, bilgisayara elektrik geldiğinden ve düğmesnini basılı olduğundan emin olun.

Bunları görünce hep "ne kadar saçma" derdim ama bazen çok karmaşık düşünmemek lazım.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
zaten hayat karışık değil mi :silent:
ay ne diorum ben yaw :cherry:
benzinden hayata geldik :p
neyse anlaştık:wiinkk:
bundan sonra nerede karşılaşırsak karşılaşalım sen benim pro dayımsın :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst