10 yıldır Vaillant kullanıyorum. Bakım bile yapılmadı. Tık demedi.
10 yıldır Vaillant kullanıyorum. Bakım bile yapılmadı. Tık demedi.
10 yıldır bakım yaptırmadan memnun bi şekilde ariston kullanana ne demeli? Senin aldığının yarı fiyatına ariston alınabiliyor.
Ayrıca ben kullanıcı olarak önermedim. 90 lı yılların başından beri işin içinde biri olarak tespitlerimi paylaştım.
yakında tık ve tuk der