- Katılım
- 14 Ocak 2012
- Mesajlar
- 99
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar eve doğalgaz geldi. Kombi konusunda sizlerden tavsiyelerinizi bekliyorum, buralarda araştırdım fiatlar net e göre çok fazla nerdeyse 500 tl oynuyor.http://www.kombi.com/urun.php?prod=...-Yogusmali-Kombi-(20640kcal/h)-24kw-20640--51 http://www.kombitoptancisi.com/Komb...ı/ariston-genus-premium-24-kw-yogusmali-kombi , bunlar burda 2200 tl sizce bu satıcılar güvenilirmi.