Kombi Tavsiyesi

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
yazacak çok şey var ama Ariston,ECA,Ferroli gibi markaları baştacı yaptıysanız , yazacaklarım pek bir işe yaramaz...
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
evim 100m2 demıssın.. yogusmalı kombı ıyıdır ama ılla yogusmalı almana gerek yok bence.. babam dogalgaz'cı ve herkese eger butcesı yetıyosa Buderus diyoruz baska bısey demıyoruz.. Vıesmann da ıyı sanırım. butce yetıyosa bunlar ıyı ama yetmıyosa ucuz kombıler hakkında bı fıkrım yok
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
10 yıldır Vaillant kullanıyorum. Bakım bile yapılmadı. Tık demedi.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
10 yıldır Vaillant kullanıyorum. Bakım bile yapılmadı. Tık demedi.

10 yıldır bakım yaptırmadan memnun bi şekilde ariston kullanana ne demeli? Senin aldığının yarı fiyatına ariston alınabiliyor.


Ayrıca ben kullanıcı olarak önermedim. 90 lı yılların başından beri işin içinde biri olarak tespitlerimi paylaştım.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
10 yıldır bakım yaptırmadan memnun bi şekilde ariston kullanana ne demeli? Senin aldığının yarı fiyatına ariston alınabiliyor.


Ayrıca ben kullanıcı olarak önermedim. 90 lı yılların başından beri işin içinde biri olarak tespitlerimi paylaştım.

Acaba koca istanbulda kaç tane servisi var, çağırdığında kaç gün sonra geliyorlar ?

yakında tık ve tuk der

Derse atarım yine kaliteli bilinen marka alırım. Bir kere alınıyor , sağlam olsun dert çıkartmasın. Önemli olan o. 10 sene olmuş, görevini yerine getirmiş.
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
99
Arkadaşlar önerileriniz için teşekkür ederim, dün saat 15,50 civarı kombi com a ariston genus yoğuşmalı siparişi verdim ,bu gün 17,00 da kargodan aldım, bakalım takınca performansını göreceğiz.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst