Güzel bir set. Ne kadar mal oldu acaba ? Bende bazen düşünmüyor değilim.
Hayırlı olsun yeni aletler.
Kazasız,belasız, güle güle kullanın.
valla gördün abi cok yoğun çalışıyorum ama sen işin olmadığın bi zaman gelirsen ben koka kola ısmarlayabilirim![]()
sen şimdi bu alet edavat ile motosiklet tamir etmeyede başlarsın
İrfanım alet çalışır el övünür...tezgahın çok hoşuma gitti takım takravat olmazsa olmaz valla ne diyim...
ustaaa 14 lokma uzunkolu uzatıver bu yanaa :cherry:
sende bendensin hastasıyım böle şeylerin kullanmasamda alasım gelir hep ama almam =) yerim yok helal olsun
evet aletin çalışarak elin övündüğü atasözünü oldukça iyi bilirim , yoksa işi bilsende alet olmayınca bir şey yapılamıyor,
arıza gözünün önünde belli fakat takımsızlıktan çare bulamıyorsunuz,
eeeee tabiatımda başkalarından istemek yok pek sevmem ....zaten bu sevdaya korniş takacağım sıcak bir yaz günü kornişe ve tavana atacağım 4 delik ve dübelle başladı , kötü komşu adamı mal sahabı yaparmış ya,
o gün bu gündür gaz kesmeden her gezmeye gittiğimde ama ufak ama büyük bütçem elverdiğince gerekli olanları almaya başladım ,
şu an sırada kompresör, boya tabancası, hidrolik boru bükme var...
inşallah imkanlar el verirde onlarıda tamamlarım, o zaman gel kardeşine deki irfan benim evin balkonunda doğramalar çürüdü no peoblem vs. vs...
yani bu sevda şöyle söyleyeyim oksijen kaynağı, orta yollu bir gaz altı kaynağı, ve kullanabileceğim çapta bir torna tezgahıyla son bulacak ,
başka bir şey almayı düşünmüyorum zaman var önümde sorun değil acil olanları zaten temin ettim ,
bu dünyada ne için yaşıyoruz ?
yeri gelecek gezeceğiz yeri gelecek eşşek gibi çalışacağız ama bir şeyler yapmak istiyorsak bir kıpraşım olmalı insanda diye düşünüyorum ,
valla cem abi sorun değil yeterki o zaman ve maddiyat, gelsin bu söylediklerimi almam lazım çünkü bu işleri seviyorum....
evet aletin çalışarak elin övündüğü atasözünü oldukça iyi bilirim , yoksa işi bilsende alet olmayınca bir şey yapılamıyor,
arıza gözünün önünde belli fakat takımsızlıktan çare bulamıyorsunuz,
eeeee tabiatımda başkalarından istemek yok pek sevmem ....zaten bu sevdaya korniş takacağım sıcak bir yaz günü kornişe ve tavana atacağım 4 delik ve dübelle başladı , kötü komşu adamı mal sahabı yaparmış ya,
o gün bu gündür gaz kesmeden her gezmeye gittiğimde ama ufak ama büyük bütçem elverdiğince gerekli olanları almaya başladım ,
şu an sırada kompresör, boya tabancası, hidrolik boru bükme var...
inşallah imkanlar el verirde onlarıda tamamlarım, o zaman gel kardeşine deki irfan benim evin balkonunda doğramalar çürüdü no peoblem vs. vs...
yani bu sevda şöyle söyleyeyim oksijen kaynağı, orta yollu bir gaz altı kaynağı, ve kullanabileceğim çapta bir torna tezgahıyla son bulacak ,
başka bir şey almayı düşünmüyorum zaman var önümde sorun değil acil olanları zaten temin ettim ,
bu dünyada ne için yaşıyoruz ?
yeri gelecek gezeceğiz yeri gelecek eşşek gibi çalışacağız ama bir şeyler yapmak istiyorsak bir kıpraşım olmalı insanda diye düşünüyorum ,
valla cem abi sorun değil yeterki o zaman ve maddiyat, gelsin bu söylediklerimi almam lazım çünkü bu işleri seviyorum....
senin yazdığın takım fiatları çok makul geliyor banada lazım oluyor ama çorludakiler pahalı geliyor malesef düzyıldız anahtar takım 32 ye kadar 120 tl lokma takımı küçük 80 tl markası rico büyük marketlede veya bu tarz malzeme satan büyük pazarlarda dağa hesaplı bulunabilir belki
benim takımların çoğu babamın.... oda yıllarca motosiklet kullanmış.. sökmüş takmış.. kendiside makine bakım onarımcısı olunca dizmişte dizmiş.. ben bazılarını yeniliyorum..teknolojiye uymak lazım... mesala anakartlı kaynak makinesi aldım... 5 kg civarı...eski bakır sargılı kaynak makinesi 50 kg civarı.... ikiside aynı işi yapıyor.. hamallığa gerek yok...
Helal olsun! Ben de Cuma pazarından 10, 12 T ile başlayayım takım düzmeye:cherry:
teşekkür ederimburadan paylaşımda bulunurken sevgili mt dostlarım sakın olaki hava atıyor tarzı şeyler düşünmesinler ,hayatta sevmediğim bir şeydir , aslında fiyatlarını yazarken aklımdan geçen şey sizlerede ortalama bir fikir olsun babındadır ,ürünler yerine mağazasına göre 3 aşşağı 5 yukarı farklılıklar gösterebilir ..
:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:18 ----------
neymiş o makinalar be ramazanyerinden kalkmaz 380 woltu ararsın
yapışır bırakmaz...
bununla çık çatıya as omzuna oh fıstıkkk..
hele şimdi bunların dahada küçükleri var piskevüt kutusu gibi:cherry:
3.25 elektrotun dumanını attırıyor yakmak ne kelime
:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 ----------
ilk önce kullanabildiğin ve lazım olanlardan başla ufkun tecrüben genişledikçe fazlasını arayacaksın zaten![]()
Hepsi çok güzel harikasın irfan,
fakat ben yinede o alet dolabinin biryerinden elini attığında günün yorgunluğunu alacak bir geyşa çıkmalı diyorum
tek eksik o