Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
evet sevgili mt dostları yaklaşık 15 gün kadar kısa aralıklarla foruma gireceğim ancak ben gitmeden kolleksiyonumun eksik parçalarını sizlere sunuyorum tabiki daha bir çok eksik parçam var , ama taktir edersinizki bu işler yavaş yavaş 
yeni bir paroje üzerindeyim bu arada ! fakat motosiklet sevdalılarından ziyade profesyonel anlamda kameraman olan arkadaşlarımızın ve bu işten ekmek yiyen meslektaşlarımızın hoşuna gidecek bir alet yapıyorum ve 15 gün içinde bitirmem lazım , ondan dolayı buraya çokça giremeyeceğim önce iş

bu aletin fabrikasyon satılanları 3000 dolar ile 10.000 euro arasında değişiyor ve el yapımı olanlarda var onların fiyatıda 2500 lira en asgarisi ,
sadece kirasına 500 lira istiyorlar günlük
bende uyuz oldum el yapımı olanların aynısından daha üstün özellikli , fabrikasyon 4ooo dolara satılanlardan yapıyorum ,3 gündür istanbul kocaeli arası mekik dokuyorum eksik parçaları tamamlamak için biraz uğraştıracak zor ama imkansız olmayan bir iş hassas yerleri var onları inşallah halldeceğim bittiğinde sizlerle paylaşırım ,
benim komşular başladılar gene neyle uğraşıyon diye :queen: bende (jimyy jib) yapıyorum diyorum aval aval yüzüme bakıyorlar :cherry:
o ne yaaaaaa!!!!! ekmek arası yapıp yeniyormu gibilerinden
bende evet ketçaplısı harika olur diyorum..:queen:
görüşmek üzere esen kalın....

bunları 3 gün önce baumax tan aldım tanesi 12 lira ama çok işlevsel birbirlerine eklenerek tek parça halinde valis gibi taşıyabiliyorsunuz ve en güzel yanı içindeki kutucukların yerlerini değiştirebiliyorsunuz icab ettiğinde daha büyük iş parçalarını muhafaza için,incik boncuk ,cıvata vs. stanley,in dış kabuğu kaliteli pilastik öyle kolay kolay kırılacak malzeme değil ilginç yeni kullanışlı şeyler gördüğümde dayanamıyorum ,
her motorcuya lazım...:cat:




bu sevimli bıdıkta evdeki ufak tefek taşlamalar için biçilmiş kaftan vallaha hele yan tarafından cıkan tel sayesinde oyma el kalemi ,zımpara ve taşlama olarak , kullanabiliyorsunuz, dramel markasını ve aletlerini bilenler vardır şimdilik onlar fiyatı bana fazla geldiği için 50 liraya bu yavruyu sahiplendim
şöle test amaçlı bir çalıştırdım valla fena değil hele önündeki düğmesinden devir hızını ayarlıyorsunuzki yapmış çin oğlu çinli 

büyük lokma küçük lokma takımım zaten vardı , buda derin lokma takımı lazım olmuyo lazım olmuyor ama oldummuyduda tırmalayıp duruyorsunuz , her takım meraklısı arkadaşımın alacağı bir takım ,normal lokma cırcır kollarına uyuyor standart tavsiye ederim...:cat:

ufacık ibreli bir tane vardı, kardeşim değerlerini okuyana kadar gözlerim şaşı olacaktı :cherry: dedim oğlum irfan yaşlanıyorsun sen git şunun manda gibi kocaman dijital ve foksiyonelini al kıydım paraya 40 gaymede ona bayıldım

bu paşada uzun zamandır aradığım bir parçaydı kolleksiyonun olmazsa olmazlarından asil duruşu yeter ama canımı acıttı kerata 380 gaymeye maloldu ama daha ardıma bakmam heralde



dedim ya ilginç şeyler acayip ilgimi çekiyor buda bir tür sepet bayağı kullanışlı ve kaliteli pilastik içe doğru katlandığında 10 cm az yer kaplıyor valla çok hoşuma gitti, görmemiş gibi 4 tane birden aldım tanesi 8 gayme :cherry:



bu cüzdan düşmanıda demir ve doğrama işinde olmazsa olmazlardan helede ,cam, kapı, çerçeve vs. işleri yapacaksanız bu alet açılı dengeli kesimler için şart, 470 liraya geldi bana namuszuz

buda zaten daha öncedende paylaşmış olduğum üzere benim oturma odamdaki takım dolabım :queen:
başka paylaşımlarda görüşmek üzere rüzgarınız bol olsun....
yeni bir paroje üzerindeyim bu arada ! fakat motosiklet sevdalılarından ziyade profesyonel anlamda kameraman olan arkadaşlarımızın ve bu işten ekmek yiyen meslektaşlarımızın hoşuna gidecek bir alet yapıyorum ve 15 gün içinde bitirmem lazım , ondan dolayı buraya çokça giremeyeceğim önce iş
bu aletin fabrikasyon satılanları 3000 dolar ile 10.000 euro arasında değişiyor ve el yapımı olanlarda var onların fiyatıda 2500 lira en asgarisi ,
sadece kirasına 500 lira istiyorlar günlük
bende uyuz oldum el yapımı olanların aynısından daha üstün özellikli , fabrikasyon 4ooo dolara satılanlardan yapıyorum ,3 gündür istanbul kocaeli arası mekik dokuyorum eksik parçaları tamamlamak için biraz uğraştıracak zor ama imkansız olmayan bir iş hassas yerleri var onları inşallah halldeceğim bittiğinde sizlerle paylaşırım ,
benim komşular başladılar gene neyle uğraşıyon diye :queen: bende (jimyy jib) yapıyorum diyorum aval aval yüzüme bakıyorlar :cherry:
o ne yaaaaaa!!!!! ekmek arası yapıp yeniyormu gibilerinden
bende evet ketçaplısı harika olur diyorum..:queen:
görüşmek üzere esen kalın....

bunları 3 gün önce baumax tan aldım tanesi 12 lira ama çok işlevsel birbirlerine eklenerek tek parça halinde valis gibi taşıyabiliyorsunuz ve en güzel yanı içindeki kutucukların yerlerini değiştirebiliyorsunuz icab ettiğinde daha büyük iş parçalarını muhafaza için,incik boncuk ,cıvata vs. stanley,in dış kabuğu kaliteli pilastik öyle kolay kolay kırılacak malzeme değil ilginç yeni kullanışlı şeyler gördüğümde dayanamıyorum ,




bu sevimli bıdıkta evdeki ufak tefek taşlamalar için biçilmiş kaftan vallaha hele yan tarafından cıkan tel sayesinde oyma el kalemi ,zımpara ve taşlama olarak , kullanabiliyorsunuz, dramel markasını ve aletlerini bilenler vardır şimdilik onlar fiyatı bana fazla geldiği için 50 liraya bu yavruyu sahiplendim

büyük lokma küçük lokma takımım zaten vardı , buda derin lokma takımı lazım olmuyo lazım olmuyor ama oldummuyduda tırmalayıp duruyorsunuz , her takım meraklısı arkadaşımın alacağı bir takım ,normal lokma cırcır kollarına uyuyor standart tavsiye ederim...:cat:

ufacık ibreli bir tane vardı, kardeşim değerlerini okuyana kadar gözlerim şaşı olacaktı :cherry: dedim oğlum irfan yaşlanıyorsun sen git şunun manda gibi kocaman dijital ve foksiyonelini al kıydım paraya 40 gaymede ona bayıldım

bu paşada uzun zamandır aradığım bir parçaydı kolleksiyonun olmazsa olmazlarından asil duruşu yeter ama canımı acıttı kerata 380 gaymeye maloldu ama daha ardıma bakmam heralde



dedim ya ilginç şeyler acayip ilgimi çekiyor buda bir tür sepet bayağı kullanışlı ve kaliteli pilastik içe doğru katlandığında 10 cm az yer kaplıyor valla çok hoşuma gitti, görmemiş gibi 4 tane birden aldım tanesi 8 gayme :cherry:



bu cüzdan düşmanıda demir ve doğrama işinde olmazsa olmazlardan helede ,cam, kapı, çerçeve vs. işleri yapacaksanız bu alet açılı dengeli kesimler için şart, 470 liraya geldi bana namuszuz

buda zaten daha öncedende paylaşmış olduğum üzere benim oturma odamdaki takım dolabım :queen:
başka paylaşımlarda görüşmek üzere rüzgarınız bol olsun....
Son düzenleme:


