- Katılım
- 4 Nis 2013
- Mesajlar
- 432
ben buna nasıl gelemedim yar:
r:
r:
eray çarşamba toplantısına gel yoksa
ben buna nasıl gelemedim yar:
r:
r:
Harika bir gezi olmuş arkadaşlar emeğinize sağlık kazasız belasız geziler diliyorum bu arada Yamaha XT çok güzel duruyo oldum olası severim bu motoru...
çok eğlenceli olmuş . şu hafta sonu kursları , sınavlar bitsin gezi şart. hemde bölesi .
senide bekleriz ..
dostum haklısın da bu gruptada pazar çalışanlar vardı rica ettiler o yüzden cumartesi yaptık, birdahakine pazar yaparız ayıp ettin..:bestmt: