Kocaeli - Şile

Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
130
Harika bir gezi olmuş arkadaşlar emeğinize sağlık kazasız belasız geziler diliyorum bu arada Yamaha XT çok güzel duruyo oldum olası severim bu motoru...
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
265
çok eğlenceli olmuş . şu hafta sonu kursları , sınavlar bitsin gezi şart. hemde bölesi .
 
Katılım
17 Haz 2013
Mesajlar
5
dostum haklısın da bu gruptada pazar çalışanlar vardı rica ettiler o yüzden cumartesi yaptık, birdahakine pazar yaparız ayıp ettin..:bestmt:

Ben siteye yeni üyeyim tabi yeni yetme bir motor hastasıyım bu yüzden pek bilgim yok motorlarla 1 ay içinde ehliyetimi alıyorum gösterişten hoşlanırım boyum 175 kilom 75 grenajı her yerinde yanaklarında falan olan süper sport bir motor arıyorum aklımda olan motorlar honda cbr125r yuan 150-23 kuba sj-150-23 racer200 yani siz benim motor zevkimi anladınız dış görünüş olarak verdiğim örneklerden 2500lira param var yaşım 17 2.el 1.75 boy ve 75 kilo ile bana en iyi hangi motor gider bunlar olmasına gerek yok illa ucuz grenajlı bir motor tipi biliorsanız oda olabılır siz ustalarımız olarak bana yol gosterırsenız cok mutlu olurum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:34 ----------

cevap gelmedi.s
 
Katılım
23 Haz 2013
Mesajlar
64
Çok hoş bir gezi olmuş,neşeli ,samimi ve eglenceli bir gezi...Fotografların hepsine baktım video da bence cok güzeldi,sonu sıkıntılı da olsa.(kalanı yetiyor zaten :) )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst