[Kocaeli - MT]

Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Bitti ama herkes evine gidip uykuya basladi sanirim :) cok sey kacirdiniz eray :))
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
arkadaşlaradan kutluay gene bekleriz yuvacık tafafı yada iznik yaparız ileride inşallah
bizim küçük motorlara sabır gösteren herkeze teşekkür ederim
mert ezer sanada teşekkür ederim beni kırmayıp geldiğin için neoldu?yakıt damlatma sorununa en kısa sürede baktır..
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
102
arkadaşlaradan kutluay gene bekleriz yuvacık tafafı yada iznik yaparız ileride inşallah
bizim küçük motorlara sabır gösteren herkeze teşekkür ederim
mert ezer sanada teşekkür ederim beni kırmayıp geldiğin için neoldu?yakıt damlatma sorununa en kısa sürede baktır..

Baktırıcam abi bi yerden kaçırıyor ama bulamadım ya hortumdan ya benzin otomatiğinden. 3 parça yakıt hortumu var 1 ini geçen hafta değiştirdim diğerlerinide değiştiricem zaten ucuz bişi hortum. Bu arada dün cbr lere uyup çok kaptırdım. İçimdeki apaçi ortaya çıktı. Bide en son eve dönerken umuttepeden aşağı kaptırdım son gaz gidiyorken erdem abi arkadan geldi korna çaldı geçti :salut:. Akşam uyuyamadım bak burayada yazıyorum. şaka şaka uyudum:mrgreen: gezi süperdi tekrarı olur inşallah.
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
adamımsın cevo hertürlü. beni yanlız bırakma.
sonra dalga gecmesinler.
yaşasın çayır manyakları :)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Baktırıcam abi bi yerden kaçırıyor ama bulamadım ya hortumdan ya benzin otomatiğinden. 3 parça yakıt hortumu var 1 ini geçen hafta değiştirdim diğerlerinide değiştiricem zaten ucuz bişi hortum. Bu arada dün cbr lere uyup çok kaptırdım. İçimdeki apaçi ortaya çıktı. Bide en son eve dönerken umuttepeden aşağı kaptırdım son gaz gidiyorken erdem abi arkadan geldi korna çaldı geçti :salut:. Akşam uyuyamadım bak burayada yazıyorum. şaka şaka uyudum:mrgreen: gezi süperdi tekrarı olur inşallah.


yazık size bea. :pl:
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
mert neoldu stoper çıktım i biryerden cikmasada canin sagolsun ha önemli değil meraktan sordum.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
ne yorulmuşum arkadaş. geldiğim gibi duş aldım bayıldım. Fotoları toparlıyorum birazdan eklerim.. bu arada mert neden fotolarını sildin :) uyanık senii
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
gençler iyi gezmişiniz valla özendim :) işler çok yoğun bayadır kocaeliye gelemedim. yakında izine çıkıyorum bir aksilik olmazsa tanışır görüşürüz.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Kocaeli MT grubuna yeni katılan ismail ve tugberk arkadaslarımıza hosgeldın dıyorum ilk toplantıda haber vericem.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
Baktırıcam abi bi yerden kaçırıyor ama bulamadım ya hortumdan ya benzin otomatiğinden. 3 parça yakıt hortumu var 1 ini geçen hafta değiştirdim diğerlerinide değiştiricem zaten ucuz bişi hortum. Bu arada dün cbr lere uyup çok kaptırdım. İçimdeki apaçi ortaya çıktı. Bide en son eve dönerken umuttepeden aşağı kaptırdım son gaz gidiyorken erdem abi arkadan geldi korna çaldı geçti :salut:. Akşam uyuyamadım bak burayada yazıyorum. şaka şaka uyudum:mrgreen: gezi süperdi tekrarı olur inşallah.

Mert müsait olduğunda beni ara metin ustaya gösterelim senin motoru, mazallah tutuşuverirsin bir yerde, şakası yok.

Baylar bayanlar, haftalık toplaşmamızı Çarşamba akşamı izmit 'te gerçekleştirelim diyorum... ne dersiniz? Vardiyalı çalışanlar.. bu haftaki durumunuz nedir?
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
beter ol kardeşim :pl:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

erkan ve mert...... seyithanın forma üyeliği varmı yoksa neden hala bi atak yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst