arkadaşlaradan kutluay gene bekleriz yuvacık tafafı yada iznik yaparız ileride inşallah
bizim küçük motorlara sabır gösteren herkeze teşekkür ederim
mert ezer sanada teşekkür ederim beni kırmayıp geldiğin için neoldu?yakıt damlatma sorununa en kısa sürede baktır..
Baktırıcam abi bi yerden kaçırıyor ama bulamadım ya hortumdan ya benzin otomatiğinden. 3 parça yakıt hortumu var 1 ini geçen hafta değiştirdim diğerlerinide değiştiricem zaten ucuz bişi hortum. Bu arada dün cbr lere uyup çok kaptırdım. İçimdeki apaçi ortaya çıktı. Bide en son eve dönerken umuttepeden aşağı kaptırdım son gaz gidiyorken erdem abi arkadan geldi korna çaldı geçti :salut:. Akşam uyuyamadım bak burayada yazıyorum. şaka şaka uyudum:mrgreen: gezi süperdi tekrarı olur inşallah.
Baktırıcam abi bi yerden kaçırıyor ama bulamadım ya hortumdan ya benzin otomatiğinden. 3 parça yakıt hortumu var 1 ini geçen hafta değiştirdim diğerlerinide değiştiricem zaten ucuz bişi hortum. Bu arada dün cbr lere uyup çok kaptırdım. İçimdeki apaçi ortaya çıktı. Bide en son eve dönerken umuttepeden aşağı kaptırdım son gaz gidiyorken erdem abi arkadan geldi korna çaldı geçti :salut:. Akşam uyuyamadım bak burayada yazıyorum. şaka şaka uyudum:mrgreen: gezi süperdi tekrarı olur inşallah.