- Katılım
- 17 Ara 2011
- Mesajlar
- 1,052
gidelim orhan gazi uyarmı? yemek yer döneriz![]()
Mesajini yeni gordum kusura bakma. Ben su an yoldayim karamursel yapip irfan abiye ugrayacagim oradan yalova mezite ugrayacagim.
Ugur senide aradim ama acmadin malesef.
Gelen varsa ciksin yola