[Kocaeli - MT]

Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Mesajini yeni gordum kusura bakma. Ben su an yoldayim karamursel yapip irfan abiye ugrayacagim oradan yalova mezite ugrayacagim.

Ugur senide aradim ama acmadin malesef.

Gelen varsa ciksin yola
kaçırdım valla bende yeni girdim eve. gölcük sahil,değirmedere sahil,karamürsel sahil ordan geriye izmit sahil yaptım:mrgreen: Tek tabanca geziyorum koy koy:)
 
Katılım
20 Haz 2012
Mesajlar
160
klarnetli videoları istiyoruz mert..:)
mustafa abinin telefonu muydu ya da o ??

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

bu arada arkadaşlar hepinizle tanıştığım için çok mutluyum, çok güzel vakit geçirdim..
hepiniz adamsınız..:)
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
Ya arksdaslar ben fotolari ve videoyu yukleyemedim ugrasiyom o aradaki busa muhabbet i onun için ama ayarliyacam merak etmeyin
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
:salut: :pr: hapamıyom ya laa :salut:
arkadaşlar söz bu akşam sabahlasamda yükliyecem
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Siyah cbr250 sahibi olan varmı burada arkadaşlar? Dün baya motor gördüm yollarda geziyor millet. Bu gün yarın izinliyim aksiyon olursa katılırım görüşmek üzere.
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
19 Mayıs'ta birşeyler yapacağız şimdiden söyleyim.. haberiniz olsun.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
19 mayista yuvaciga gidelim bence. diger illerden gelecek arkadaslara katilalim derim
 
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
139
selamlar,,,

19 mayısa 17 gun kalmıs bile olsa benim icin planlaması zor olan bir tarih, iş sebebi ile.

uygun olursam bende katılmak isterim. ikamet ankara olsa da bir kaç ay daha dilovasında calısıp gebze de kalmaya devam edecegim.

gorusmek uzere
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
19 mayista yuvaciga gidelim bence. diger illerden gelecek arkadaslara katilalim derim

yani tercih meselesi tabi.. genelde daha önce gitmiş olanlar tekrar aynı şeyleri yaşamamak için gitme taraftarı olmuyor.. bu konuyu yüzyüze görüşmeyi tercih ederim.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
ne gibi seyler yasandi acaba merak ettim. yuz yuze konusuruz. zaten o tarihe kadar bir iki organizasyon daha yapariz
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
evde acikogretim sinavlarina calisiyorum ayiptir ayip :) hic yakistiramadim
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
:) tamam tamam alinma mert.
Senin evde acikpgretim sinavlarina calisman benim fabrikada amelelik yaptigim gercegini degistirmiyo. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst