[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Biliyorum. akşamları olur genelde çevirme, belli başlı yerlerde dolanırsan sıkıntı olmaz ama tabi ki dikkatli olmak lazım. cezası az değil.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
dün 5 motorduk arkadaşlar baya eğlenceliydi. bir dahaki organizasyonda telefonlarımızı birbirimize verirsek daha sağlıklı haberleşiriz. daha kalabalık olalım
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
oralardan geçtim ben, belki erken gelirsiniz diye ama yoktu kimse. işlerim vardı, bu ara yoğun ama görüşürüz mutlaka hem havalar iyice düzelmiş olur, istanbul falan yapalım bence, olmaz mı?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
vay arkadaş, 08- 16 çalışıyorum erken kalktığım için sütlaç gibi oluyorum ::( vardiya dönene kadar piyasada yokum :(
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
5 kişi de oluyor 27 olmuştu şahit olduğum.
merak etme öyle bir organizasyon düzenleyeceğiz.
en az 30 kişi falan süper olur ama il dışı olması lazım, buralarda nerede gezeceksin 30 motor
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
ah be dostum. millet il dışından geliyo güzel izmitimize. yarımca Türk kahvesinde buluşuruz, ordan gölkaya. güzel bi düzergah değilmi erays
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
bu hafta sonu bir şeyler yapalım derim. şimdiden duyuralım da herkesin haberi olsun bence. ne dersiniz?
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Selamun Aleyküm arkadaşlar. Yeni gelen arkadaşlara hoşgeldiniz. Arkadaşlar bu akşam değirmendere toplanacağız. Ben cuma günü askere gidiyorum. bu gece son boş gecem. yalovadan da abilerimiz gelecek. Değirmendre sahilinde buluşacağız gelmek isteyen varsa hem görüşürüz hem tanısırız hem vedalaşırız. Allaha emanet olun...
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
berkay kardeşim kaçta toplanıyorsunuz? benim dersim var dersten sonra gelebilirim ancak.. 21:30 - 22:00 gibi ancak.. gitmeden görmek isterim seni.. nereye gideceğin belli oldu mu bu arada?
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
abi günay abide saat 9bucuk 10 gibi gelecek sahilde olacağız yani gel buyur sende. yarın belli olacak abi kısa mı uzun mu neresi herşey yarın. cuma da birliğe katılacağım....
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
hadi hayırlısı, bende mümkün olduğunca erken gelmeye çalışırım. Ararım gelirken nerede olduğunuzla ilgili..
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
zaten mevlüt abinin gelöesi 7 yi falan bulur gibime geliyor 7 den snra buluşuruz gece ayrılana kdr :D

---------- Post added at 13:46 ---------- Previous post was at 13:44 ----------

hadi hayırlısı, bende mümkün olduğunca erken gelmeye çalışırım. Ararım gelirken nerede olduğunuzla ilgili..


yüzde 90 çay bahçelerinde oluruz ama gene konusuruz abi ...
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
hoşbulduk arkadaşlar, haftasonu benim işim çıktı. malesef bugün de değirmendereye gelemeyeceğim. gelmek isterdim ama :( perşembe cuma günü bir organizasyon olursa seve seve gelirim ama :d
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
berkay hayırlı tezkereler kardeşim. inan gelmek isterdim ama 4/12 çalışıyorum.
herkeze iyi sohbetler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst