- Katılım
- 4 Nis 2013
- Mesajlar
- 432
bende küçük bi ehliyet sıkıntısı var 
hadi hayırlısı, bende mümkün olduğunca erken gelmeye çalışırım. Ararım gelirken nerede olduğunuzla ilgili..
berkay hayırlı tezkereler kardeşim. inan gelmek isterdim ama 4/12 çalışıyorum.
herkeze iyi sohbetler