erdem gorusuruz ins. Biz hep buralardayiz, yolumuz dusmese de bizzat senin icin geliriz, ne olacakerays ve blooowerben 60evlerdeyim muhtemelen temmuza kadar trafiğe çıkamam ama gelirseniz bir gün vardiyam uyarsa misafir etmekten zevk duyarım. ayrıca sıcak kanlılığınız için teşekkürler