[Kocaeli - MT]

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
öyle tabi abi ama bu söylediğim kask olayı değildi, ehliyet yok vs. kask olayına kesinlikle katılıyorum. telefonumda bir görsel var, gönderiym onu buraya da görün :)
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
haaahahahaaa allah erays sını versi çok güldüm allahda seni güldürsün:p ya arkadaşlar benim 3 adet kaskım var zaten kulanıyorumda. çünkü yaz kış biniyorum motora. yani apaçi falan değilim meraketmeyin . zaten yamahanın güvenli sürüş ak. gittim. ama yaaaani bazen apaçilik yapmıyor da değiliz yaaaaaaniiiii. neyse resim güzel çok güldüm çok doğru bir benzetme ellerin kollarınbilgisayardaki enter duşun dert görmesin.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
merhaba millet derince 60evlerden erdem. yeni katıldım aranıza hepinize kazasız belasız keyifli sürüşler. organizasyonlardan haber bekliyorum
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
hoşgeldin erdem, görüşürüz elbette. 2 haftaya kadar bir şeyler planlayalım hatta
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
erdem sanada merhaba hoşgeldin aramıza inşallah hepberaber ağız tadıyla gezmek nasip olur. inanıyorum hepimiz bu sene çok eyleneceğiz . erays yapalım birşeyler benvarım ama iş denk gelmezse malum vardiya...:pr:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
sen nerede çalışıyosun blow? haftasonu iznin sabit değil ya da haftaiçi mi kullanıyorsun? bana uyar ya, akşamları da olur, en azından yakın yerlere gideriz vs ya da oturur sohbet ederiz bi yerlerde. iki-üç hafta sonra olur sanırım. bu hafta boyu yine yağmur var, işler de var :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Motorumuz olmasada rüzgarın tadına bakmaya devam,en apaçisinden hemde :mrgreen:

resim101.jpg
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
erays ve blooower :) ben 60evlerdeyim muhtemelen temmuza kadar trafiğe çıkamam ama gelirseniz bir gün vardiyam uyarsa misafir etmekten zevk duyarım. ayrıca sıcak kanlılığınız için teşekkürler
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
herkese selam,

ben de aranıza yeni katılıyorum. bu pazar birkaç arkadaş saat 1:30 gibi seka parkın girişinde toplanacağız ardından izmiti turlayacağız. isteyen herkes gelebilir. belki go karta bile gideriz :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
hava yağmurlu değil mi ya? yarın müsait olmayabilirim, olur da yağışlı olmaz ve müsait olursam gelirim ama pek sanmıyorum şuan için görünen
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
izmitin yağmuru, 15 dakika yağar sonra tüm gün bulutlu olur. şekerden yapılmadık ya :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Bilmem ki :) sabahtan ciktim ben, henuz yagmur yok, su saatlerde bulusmussunuzdur. Sekadan gectim bir cbr bir de onun yaninda baska bir motor vardi kimseler yoktu yaninda.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------

erays ve blooower :) ben 60evlerdeyim muhtemelen temmuza kadar trafiğe çıkamam ama gelirseniz bir gün vardiyam uyarsa misafir etmekten zevk duyarım. ayrıca sıcak kanlılığınız için teşekkürler
erdem gorusuruz ins. Biz hep buralardayiz, yolumuz dusmese de bizzat senin icin geliriz, ne olacak :)
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
arkadaşlar ben bu hafta 08/16 gündüz vardiyasındayım 60 evlerede gelirim bana 3 gün izin verin tel no 05425275280 burdan ararsanız daha rahat konuşuruz bazen yazılanları geç görebiliyorum kusuruma bakmayın 5 dk kaydedin okadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------

bekle bizi kocaeli ya bizseni alıcaz yada biz seni alacaz :bounce:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Haci bana da uyar ama bu hafta full yagis var kaldi ki pek zaman ayiramam gibi, ancak 2 hafta sonra size uyarim.ins.havalar da duzelir artik
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
erays mesajını yeni gördüm :) bu hafta hep yağmur var şans :(
ama mutlaka kalabalık bi tur yapalım ağustos da hava tam yanıkken :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
kesinlikle yapalım ama ağustos'a kadar kim bilir kaç kez organizasyon düzenleriz :)
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
aslında fena bi organize yapalım ağustosa kadar herkez işini gücünü ayarlar kalabalık olalım. KALABALIK.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
diyorum ya zaten ağustos'a kadar defalarca yaparız. hatta civar illere gidebiliriz topluca
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst