[Kocaeli - MT]

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar; Yarın hava iyi gözükmüyor; Yalnız Salı Gününe havalar acık :)

Bir buluşma yapalım isterseniz :p
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
14
Selam Kocaeli NT bende izmit merkezdeyim tanışalım değili bu aralar işle güçle pek aram yok zamanım bol maşallah görüşmek üzere
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
228
Aynı gün bende aynı tepelerde geziyordum motorla. Keşke karşılaşsaymışız..
Hoş benimki tam geziydi, ne plan, ne bir hedef,
hangi yol hoşuma giderse oradan girdim..

İnşallah beraber birşeyler yaparız bir hafta sonu..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Biz de öyle yaptık kafamıza göre :mrgreen:

Bugün buralara uğrayanlar bilin ki değirmendere sahildeyiz 1 saat snra :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ŞöYLe değirmendere Sahilinde Motor keyfi Fotoları atayım biraz :p



OKAN'la tıkınırken motorlar aç aç bekliyoo:p



Serkan da geldi tamamladık üçLüyü :p













Yavrular Körfez'e Karşı :p










FOTOĞRAFLAR GÖRÜNTÜLENEMİYORSA LÜTFEN SAYFAYI YENİLEYİNİZ !
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
anaöö =) plakalarımızı deşifre etmişsin çako :D naptın yaw =) sahibinden.com daki gibi karalasana üzerlerini =) =) =) =)
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
kocaeli_MT Hayırlıseneler yeniyılınız kutlu olsun geleceyiniz aydınlık farınız hep acık olsun:rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bugün hava sıcaktı; gözümü bi kapadm bir baktım değirmendere deyim :)

Her zamanki gibi Veternerin karsısı :mrgreen: Ama tektim ::sos::

 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
Bugün hava sıcaktı; gözümü bi kapadm bir baktım değirmendere deyim :)

Her zamanki gibi Veternerin karsısı :mrgreen: Ama tektim ::sos::


bı alo deseydın anında ordaydım zaten bı bahane bulsamda kacsam dıyordum :queen: yarın hava guzel olursa d.deredeyım bu arada mutlu yıllar kocaeli mt :bounce:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
ya çako sen msj attıgında uyuyordum msjını gördüm banyoya girdim yıkandım giyindim çıktım geldim gitmişsin yani bugun rüzgar gibi geçtin :D
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
oLum sen de bi karar ver :) Hem gelemem diyosun hafta içi hem de gelirim diyosun :p

cako calıstıgım fabrıka henuz faalıyette degıl ocak subat ayında acılacak sımdılık fazla ıs olmuyor o yuzden işim olmadı kısa bı surelıgıne kacabılıyorum mesela yarın hava guzel olsun d.deredeyım hatta daha guzel olursa yuvacık barajı yapalım dıcem sıze :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Baraja maraja girmem ben; Motoru sokmam bozuk yollara :p

Yarın değirmendere'de olurum ben de :bounce:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
yuvacık barajı yolları bozuk degılkı en son gectıgımız yaz gıtmıstım yollar asfalt ve guzeldı :) golcuk dagları gıbı vırajlı :) hava guzel olsun yarın da bı bulusalım bakarız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst