[Kocaeli - MT]

Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
neyse sımdılık bensız foto cekılın :) sunun surasında haftasonuna ne kaldıkı :) ınsallah haftasonu hava guzel olur davids sen neler yapıyorsun haftasonu gelsene degırmendereye dogru
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ Davids ;

Dostum; O ben değiim. Ben fotoyu cekenim :) Arkadas gelince yazar mont hakındaki bilgilerini :p
Bu arada IxoN Lara bakabiirsin yeni mont alacaksan :)

Bu arada hava haftasonu yağışmış :pr:

Bugün Sekan ile Şerit cektik benim Arka lastiğe :)

Bu Tarafı ben cektim :p





Bu tarafı da SerKan cekTi :p

 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
puhahah :D motorun far ayarını yapıo o adam :D :D
çako hayatımda ilk kez jant şeridi çektim olsun biraz yamuk artık =)

Bu arada mont NİC NJ 1011 fakat düğmeli değil cırtlı modeli.FEYZoğlundna almıştım çok memnunum.çokta rahat günlük hayatımda da giyiyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Serkan; Bugün yeniledim Benim cektiği şeridi YaLNız önü sökemedim yahu :p

Bi de lastikleri jantları parlattım.. Bak bakayım beğenecek misin :p


 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
way öğrenmişsin şerit işini süper olmuş =) öndekileride sanırım fön makinesiyle ısıtırsan çıkar gibime geliyor.benm motorun üstündeki yazıları öyle sökmüştüm =)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yeni başlık acarım yaa :)

valla cok iyi gezdik bugün :) Ama o Kangal Ben ile Serkan'ı parçaladı az daha ; :queen: vuuuuuuuuuuuuuuuuuu :cyclopsan :queen:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
cako resımlerı burayada at ıste motorun kucuk olmasının da faydası var bugun o kangaldan ıyı kurtardım :) o arabanın soforu kalpten gıdecektı ama :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst