[Kocaeli - MT]

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ethem abi hulusi abinn ta kendisiydi o hulusi abi banada sölemişti çako sen gel kutlarız bi lastık yakarız gt250r len:D:D:D gelde gezelim yavrum:d
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Lastik mastik yakar mıyım bee ; Gözüm gibi bakarım ona ben :mrgreen: Kimselere elletmem :cherry:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
gezi falan ayarlarız okkan kardeş botoniğin ordan vızır vızır geçiyosun uğramıyosun yanımıza gel otur tanışalım çayımızı içelim gezi falan kolay işler pazar günü sapanca yapılabişlir aslında ne dersiniz millet
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
158
:D valla tek başıma gitmeyi gözüm yemiyo uzaklara sizin gibi motor sever arkadaşlarla tanışmayı isterim çok gördüğüm zaman uğrucam tanışalım ya gezi falan güzel olur bikaç motor :D...
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
44
yalan olduk yalan kikimiz bıle aramıo artık bızı ne olcak bu ıslerın sonu bılmem arkadasın bırı gt2.50 almısgalıba ama hıc sesı cıkmıo
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
selam kardeşler nasılsınız :rendeer: valakusurabakmayın bayadır giremiyoduk bugunmuş kısmet .Etemkardeş aleykumselam vala ben senisandım abinmiş olsun onunlatanışmış olduk senlende tanışırız bigun batonie bekleriz biz genelde orda toplanıyoz tum motor cu arkadaşları bekleriz kapımız herkese acık demi nosmanım :queen:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
olum nosman yıkamayglama hepsana calışıyo galiba:queen: olum nezaman görsem senin motor yıkamada :cherry: buakşam gene yıkıyodun işimvardı ugrayamadım :) ama akşamkı kirazlar iyidi bide gözün kalmasaydı bogazımıza dizdin:p
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
Biz İzmirden yeni geldik.Napıyosunuz yaa hiç arayıp sorduğunuz yok.Hulusi abi arada bi gel bize.Biliyosun mekanı
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
biz hiç bi zaman yalan olmayız sen rahat ol cemm senn bizi araman lazım:D:D ayarlartız bu aralar bi gezi
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
28
Çok güzel bir akşam olduğunu söylemeye gerek yok sanırım.Katılan herkese sonsuz teşekkürler.







 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
cemcim hoşgeldin izmirden vala bizim adres beli biz cokgeldik senin ayagına biz cok geldi sıra sizde gerci siz başkalarıylatakılır oldunuz bizler unutunuz bizler gariban motocularız:)
valabizicagıran olmadı kardeş:pale:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Tüm İslam aleminin ve Kocaelili kardeşlerimin Regaip kandilini kutlar Hayırlara vesile olmasını Yüce yaratandan dilerim. :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
cumlemizin kandili mubarekolsun hayırlara vesile etsin kardeşlerim :rendeer: nosmanım seninde bide şu yazılarına baksan:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst