[Kocaeli - MT]

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
nie ne varmış kafamda rahat olduğum içinmi
hem bi insan arar sorar kardeşlerim nasılsınız die biz aramasak kimsenin arayacağı yok unuttunuz valla sizinde tuzunuz kurymuş
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
44
osman bılıosun zaten yaz motorcusu bunlar kiki oyun da war ntte cıkmazlar bız yıne kafamıza gore boswer:farao:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kocaeli mt olarak heralde fuarda buluşacaz...bi yer belirler orda tanışırız artık
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
hulusi abi kayıp olurmu içimizde en online olan adam be o hulusu abia rtık fuara gideriz soner kardeş inş orda buluşuruz
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
26
" TDM 850" çamurluğundaki çatlat onarımı ve boyası.














Çamurluk bitti ve verniklendi.






Arkadaşlar kırık granaj, çamurluk tamir ve onarımı veya bu parcaları boyatmak isteyen arkadaşlar olursa yardımcı olabilirim.Tamir ve onarımı + boyama işlemlerini bizzat kendim yapmaktayım.

[email protected] / GSM:0532-5574400
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Sende benim gibi evi atölyeye çevirmişsin :) . Fakat güzel işçilik eline sağlık :wiinkk:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
gayet güzel olmuş eline sağlık bende geçen gün benim çatlakları onardım gayet ii oldu

takım taklavat olduktan sonra herşey olur senin ekipmanlarda salam mış:D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
44
guzel deıl 10 numara olmus:cherry:

:farao::salut:kikicanlar zaten bı kaza atlattım ben de bıse yok ama motor da bıraz war ben kaldırdım sımdılık makınayı sımdııse kikimin artcısı olmayı dusunuorum:silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst