[Kocaeli - MT]

Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
44
yaaa kikim bunları bırak sen alayı pc'de kendını kaybetmıs bız kendı kafamıza gore biker boys takılırız:cherry:
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
45
kışlık moda geçtik oglum ne zaman motora binsek hastalanıyoz kedi gibi soba başında kedi yumak la biz pcyle oynuyoz:)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde bu kocaelililer ...bütün il grupları geziler düzenliyor buluşmalar tanışmalar
organize ediyolar bizde yani bu kocaelililerde yokmu yaw..bizde düzenleyelelim
bi buluşma tanışma falan..yada varda benimmi hiç haberim olmuyo ..
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya kocaeli liler var ama kimse girmiyoki senede 3 5 kere anca soner kardeş mesela ben senin ilkdefa uzun zamandır yazdını görüyorum 6 7 kişi biz döndürüyoruz siteyi paso komork ta açılınca böle oldu yoksa biz geziler düzenliyoruz ama sizin haberinz olmamış 42. sayfada gezi fotoları vidyolarmız var maluk kışın o kadar canlı olmuyo ama siz isterseniz gezebiliriz tamer kardeş sende hoşgeldin katılımcı olursak tanışırızda gezerizde toplanalım bi akşam fark etmez hem tanışmış oluruz çayımızı çorbamızı içersiniz canlandıralım siteyi

kocaeli motosiklet kulübüde varya(komork) bende oraya üyeyim ama gene buraya devam arkadaşlar hadi toplanalım bigün
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
41 arkadaş olurmu ya ben herzaman bakıyom kocaeli il grubuna haraket omayınca bende napıyım kapatıyom sayfayı..bigün beklerim benim dükkan gebze merkezde gitar magzam var ama tabi bende gelicem karamürsele nasip olursa.ayrıca ben şu komorka üye olamıyom
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
tabi gidip gelegele tanışıcaz komork sayfa yapım aşamasında olması lazım ondandır gerçi bende olamamıştım o siteden bi arkadaş bişeyler yaptı oldu
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anladım bigün bi buluşma ayarlayalım görüşelim yaw kocaeliler olarak..yeni bi topik açarız
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
olurya buluşalım tabi ama yeni bi topik aççarsz kocaeli yeniden dağılcak mt nin en canlı topiği idi kocaeli mt ama kork açıldığı için tüm kocaeli orada :d
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst