ya kocaeli liler var ama kimse girmiyoki senede 3 5 kere anca soner kardeş mesela ben senin ilkdefa uzun zamandır yazdını görüyorum 6 7 kişi biz döndürüyoruz siteyi paso komork ta açılınca böle oldu yoksa biz geziler düzenliyoruz ama sizin haberinz olmamış 42. sayfada gezi fotoları vidyolarmız var maluk kışın o kadar canlı olmuyo ama siz isterseniz gezebiliriz tamer kardeş sende hoşgeldin katılımcı olursak tanışırızda gezerizde toplanalım bi akşam fark etmez hem tanışmış oluruz çayımızı çorbamızı içersiniz canlandıralım siteyi
kocaeli motosiklet kulübüde varya(komork) bende oraya üyeyim ama gene buraya devam arkadaşlar hadi toplanalım bigün