[Kocaeli - MT]

Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
Yeni yıl dileklerini ileten Adana,Antalya ve tüm dostların yenı yılını bizde kutlar sağlık mutluluk ve dünyada barış getirmesini dileriz.
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
karamürsel darkorbit bağımlıları kurtarma federasyonu
lütfen sanal alemden gerçek hayata dönün:D radyasyon uyarısı siazi kaybetmk istemiyoruz
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
:d:d:d:d:d:d:d:d:d

önümüzdeki hafta sonu bende sizi unutçam görürsünüz bak çökerçem o oyunu ::):):):):):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
45
al bi uzay gemisi takıl peşimize benim gemi 380 yapıyooooo 600rr la yetişemezsin:mrgreen:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
benim sanall işim yok abi ben gerçek yayatta 100 le gidim sanalla isterse 500 le gidim gene istemez needfourspeed de bende 420 yapıyom modifiyelide ama yetmiyo ekrandan :D:D:D ama istersen ben senin gerçek hayatta hız ve öfke duygularını tavan yaptırayım unutma o geceyi azraille kanki oluyodun:D
şimdi soruyom sanal 380 mi yoksa gerçek 230 mu:) yırtar yemin ederim ağlatır:D sonra sanalda heycan olmaz tutuncak yer aramazsın gerçekte öle dill:):):):):):):):)
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
yaşım gelsin 3 ümüz takılırz abiler bni bekleyin :mrgreen:

ula bi 18 olamadık gitti 3 sene geçmez be Osman abi git gel yarısı gider 1.5 sene beklersiniz artık
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
cem beklemeye gerek yok ben senden ufakken motor vardı alıştır babanı artık ama sen 18 e ille gircem dersen biz seni gene bekleriz
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
yok abi ceza meza uğraşamam . 18 gelsin bizim küçük motorla teker le geçicem sizi görürsünüz 18 e girdiğim gün gibip direk ehliyet sınıvına başvurcam
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
Görürüz bakalım .babam çıldırtıyo zaten beni.35 ten önce motor yok sana diyo .Çok çılgın mışım :queen:::158::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst