[Kocaeli - MT]

Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
delikanlı adamsın be osman gelene gecene yardım ediyon :mrgreen: iylik yap iyilikbulursun kötülükyap beterini bulursun:cat:
amabişdahavar konyalı kamyoncunun arkasına yazdıyı yazıyı okudum şöle yazıyo iyilik yapmakmı asla töbe şaapmaktır yazmış amcam :queen: tabi benkoptum gulmekten
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
olum delikanlıyı bozar böyle geceler iceriz sonra yoldan cıkarız :queen: valla yengen döver sonra:cherry: olum gelin yılbaşı akşamı biz yapalım batonikte nasılsa mekan rahat dışarda mangal bile yaparız olmazmı nede olsa memleketimiz uzakta eylenmek bizi bozar:wiinkk: nasıl fikir ama dahagüzel fikiri olan lar varsa onada uyarız:bounce:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
abi valla olur hemde güzel olur ama herkes sengibi ewden çıkamazki izin alamazlar falan şimdi. bana uyar abi hiç fark etmez
bu arada pazar akşamı toplanalım ben ararım sizi 1 hafta oldu akşam hem konuşuruz
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
hadelen biz okadar laytmıyız:mrgreen: ayıpsın camdan kacar geliriz biz nede olsa deliyiz gerci akılı motorcu görmedim bu gune kadar:queen: bana uyar
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
aba zaten durum senin için söz konusu deil sen dayak yiceni bilsen de geliyosun diğer arkadaşlar için demiştim
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
90
arkadaşlar uzun zaman uzak kaldık..cuma günü iş yerinde bi gemimiz yandı.cumartesi akşam mahallemizde bir ev pazar sabah yine bir ev yangınınla uğraştık..tangoyla beraber elimizden geldiği kadar çaba verdik..ama iki kişilik bi aileyi kurtaramadık vefaat ettiler..Allah rahmet eylesin..geride kalanlara sabır versin
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
44
gerı dondum ben pc resetlen mıstı anca oldu yanı anlıcanız anca yazdım napıonuz hıc gorusemıoz :cherry:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana Mt, motorcu dostların yeni yıllarını kutlar sağlık,mutluluk ve huzur dolu bir yıl geçmesini temenni ederiz.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
Antalya Mt sevgili Kocaelili motorcu dostların yeni yıllarını kutlar sağlık,mutluluk ve huzur dolu bir yıl geçmesini temenni ederiz
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Kocaeli MT'nin Yeni Yılını En İçten Dileklerimle Kutlarım.::152::::152::::152::
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Arkadaşlar yeni yılınızı kutlar , yeni yılın mutluluk ve sağlık getirmesini dilerim .
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
moto 41 hayırlıseneler tum arkadaşların yeniyılını kutlarım::cheeeeer fazlacekmeyinlen kafaları:queen: cezalar artı ona göre
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
batonikciler nerdesinis yav gözükmüyonuz:queen: ula karyadı hepimiz karın altında mahsurkaldık:cherry:
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Bende bütün arkadaşların yeni yılını kutlar sağlıklı mutlu ve neşeli günler dilerim.::152::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst