- Katılım
- 31 Mar 2008
- Mesajlar
- 137
delikanlı adamsın be osman gelene gecene yardım ediyon :mrgreen: iylik yap iyilikbulursun kötülükyap beterini bulursun:cat:
amabişdahavar konyalı kamyoncunun arkasına yazdıyı yazıyı okudum şöle yazıyo iyilik yapmakmı asla töbe şaapmaktır yazmış amcam :queen: tabi benkoptum gulmekten
amabişdahavar konyalı kamyoncunun arkasına yazdıyı yazıyı okudum şöle yazıyo iyilik yapmakmı asla töbe şaapmaktır yazmış amcam :queen: tabi benkoptum gulmekten