- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
Sevgili Arkadaşlarım Sizlerin Ve Ailelerinizin Bayramı Mübarek Olsun Iyiki Varsınız
Adana Mt
Adana Mt
4.günü neredesiniz cakalazOSMaN ; Bayramın 4. günü bulusuyoruz değil mi![]()
MaRaNtZz kardeşim sen karamürselli deilmisin motorunu 2 ay önce falan aldın galiba bu akşam senide bekleriz
wayy be bayramda bitti...tatilde bitti...r: