Kızımın bikaç resmi. :)

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Merhaba beyler, bugün temizlik sonrası bir resim çekeyim dedim, MT'ye bunu atmadan olmazdı. :)

Bi tutam mazot, bi tutam gres yağı, bi tutam vazelin, veee en önemlisi bi tutamda sevgi :p

Motorum Kymco CK 125, 2005 Model, 42.000 Km de :)

Resimler;

photo0007og.jpg


Not: Bu bugünün değil :p
photo0007s.jpg


photo0008vm.jpg


photo0011p.jpg


photo0012wi.jpg


photo0013b.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel motormuş reis güle güle kullanda gölge karatmış motoru biraz .:(
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
güzel motormuş reis güle güle kullanda gölge karatmış motoru biraz .:(

Aslında hocam gölgede de bilerek resim çektim, kapalı kırmızı rengini çok seviyorum. :)

Ha motor yeni değil, 8 aydır bende hiç resimlerini atmamıştım buralara atayım dedim :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı olsun.:cat:Güzel motosiklet.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşallah bahar temizliği başlamış.Yavaş yavaş motorlar garajlardan çıkıp parlatılmaya başlamış.Bu arada kymcoların maşallahı var.Taş gibi motor yapıyo adamlar.Hiç bi tarafı dökülmüyo.Daha nice 42 binleri görür o motor.Japonlardan bile sağlam.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Maşallah bahar temizliği başlamış.Yavaş yavaş motorlar garajlardan çıkıp parlatılmaya başlamış.Bu arada kymcoların maşallahı var.Taş gibi motor yapıyo adamlar.Hiç bi tarafı dökülmüyo.Daha nice 42 binleri görür o motor.Japonlardan bile sağlam.

Hocam marmariste kışı çok fazla hissetmiyoruz, yani kışın bile kullanabiliyoruz motorlarımızı. :)

Kymcolar konusunda haklısınız, gerçekten taş gibiymiş, ben biraz hırpaladım vaktinde acemiliğimi bu motorla attım, buna rağmen banamısın demedi :)
 

kh1

Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
165
Kazasız belasız kullanmanı dilerim, Kymco hastasıyım bende.) ck 250 çıkarsa keşke..
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
allah analı babalı buyutsün diyesim vardı ki kızın ) güzelmiş :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst