kızım oldu:)

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostrum allah bağışlasın analı babalı buyutsun ıns. sağlığı sıhatı yerınde olsun amin evet darısı bızım basımıza hele bı evlenelımde :)
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
83
Allah analı babalı büyütüsn saglıklı nice mutlu yıllar görsün:)başarıları herzaman yüzünüzü güldürsün hayırlı bir evlat olsun inşallah:)
ama sizde umarım dogumn kadar uykunuzu tam almışssınızdır çünki çoookca uzun uykusuz geceler kapıda haberiniz ola :)
şaka bi tarfa askerde bil uykusuzluga dayanılmıyo ama evlat uyandımı sizin gözünüze zaten uyku girmiyo rabbim öyle güzel ayarlamışki dengeyi :)
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
212
tsk ederim dostlar saolun bugun getirdim eve daha gözleri kapalı az az açıyor...
çok güzel ve heyecan verici bir duygu allah herkese nasip eder insallah...
hepinize tesekkürler sağolun bu arada kızımda sanki choppercı tıpı var mı ne yoksa bana mı ole geldi :queen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Daha gözlerini açamamış bebiş abi ya sen de chopper diyorsun :queen:

Belki o da tubiş ablası gibi transalpci olur :p

Kızım kelimesinin sonundaki sahiplik bildiren m harfi babalık heyecanınızı anlatıyor :bounce:

Allah analı babalı büyütsün darısı olmayanların başına ahhhh ahhhh :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst