kızım oldu:)

Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Allah Analı Babalı Büyütsünn Hayırlı Evlat Olmasını temmenni ederim Allah uzun ömürler versin elif yeğenimee :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah adı ile var etsin. Hayırlı bir evlat olsun insallah..
Allah acısını göstermesin kardesim.
Darısı diger arkadaslarımızın baısna..
Bu arada gun farkıyla benim kız senin kızdan büyük :)
tam bir hafta :p
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Hadi hayırlı olsun... Allah analı babalı büyütsün inşallah..
 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Allah ın sevgili kulu olsun ; sizinle beraber mutlu sağlıklı ve huzurlu uzun ömürler geçirmesi dileği ile....
 
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Allah analı babalı buyutsun bıcırık bıcırıktır o sımdı anooo gozlerını bıle acamıyodur daha :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Allah analı babalı büyütsün.Vatana millete hayırlı bir insan olmasını temenni eder sizleride kutlarım.Allah uzun ömürler nasip etsin bebişe:rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
Allah analı babalı büyütsün....Cerrahinin de kızı oldu bu ara mt de sevinçli haberler okuyoruz. sayenizde bizde mutlu oluyoruz....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah analı babalı büyütsün :)
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
Allah analı babalı büyütsün, sağlıklı ve huzurlu bir ömrü olsun.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Gözün aydın üstadım tebrik ederim.. Allah sağlıklı mutlu ve huzurlu bi ömür bağışlasın yeğenime..

Bu arada ciddi anlamda bi kadın nüfus patlamasımı vardır nedir? Her taraftan kız bebiş haberleri geliyo.. 60 70 yıl sonra memleketteki erkek torunlarımıza şimdiden üzülüyorum.. Çok çekecekler çook.. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst