kızıltoprak motor show

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaslar bazen canım sıkılınca kızıltopraga ınıyorum stadın karsısında kı motorcuları gezıyorum.az once ordaydım gezemeyen uzak olan arkadaslar ıcın foto da cektım.yalnız camdan cektıgım ıcın bıraz goruntu bozuk ıdare edın.






arkadaslar bu motor superdı foto ıyı cıkmamıs harley ın bı modelı goldwıng gıbı bıseydı.

 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ya şu daytonanın kasasına hastayım hee
çok güzel makina yapmış amcalar...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
can sıkıntısına karşı yapılan ilginç bir etkinlik :cherry:

paylaşım için teşekkürler :bounce:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ellerine sağlık paylaşım için saol Ben uzak olan arkadaşlar gurubuna giriyorum :) Bu yaz istanbula geldim ama kızıltoprağı gezemedim bir türlü vaktim olmadı :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst