Abi bu görüntülere en güzel cevap imzanızın ilk cümlesinde saklı.kıvancım istanbulda sürdüğünü unutmuş tersten geliyor yavrum.. :silent:
bilmiyorki etraf serseri mayın gibi kasksız antiloplarla dolu.
tabi kıvanç kabahatli.
ve dikkat ederseniz kıvancın harley davidson çok ağır olduğu için eleman sanki otomobile çarpmış gibi oluyor..
http://www.youtube.com/watch?v=-I16c40rrWc
sonrası
http://www.youtube.com/watch?v=nwhnaOqfpls
hangi habere baksam "tatlıtuğ un kaza yaptığı kişi kasksızdı" diyor. Arkadaş tamam adamın kaskı yok yanlış ama kıvanç ters yönden geliyor. Hırsızın hiç mi suçu yok?
bence on takım gitmiştir yani görüntüde bişey yok ama jant amortisörler falan yamulmuştur o kadar değil![]()