- Katılım
- 18 Tem 2016
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
Selamlar,
İşe yaz ve bahar aylarında motor ile gidiyorum ama artık kışında (karlı hava hariç) gitmek istiyorum.
Scoter'nda diz örtüsü kullanan ya da kışlık pantolon kullanan arkadaşların hangisinin daha kullanışlı ve korunaklı olduğu konusunda fikirlerini merak ediyorum.
Yağmurdan ve soğuktan pantolon mu yoksa diz örtüsü mü daha iyi korur ?
Ayrıca iş yerimde üstümü değiştirecek yer yok eğer motor pantolonu alırsam normal pantolonun üzerine giymek zorundayım, bu durum sıkıntılı olur mu ?
Yanıtlarınız için teşekkürler.
İşe yaz ve bahar aylarında motor ile gidiyorum ama artık kışında (karlı hava hariç) gitmek istiyorum.
Scoter'nda diz örtüsü kullanan ya da kışlık pantolon kullanan arkadaşların hangisinin daha kullanışlı ve korunaklı olduğu konusunda fikirlerini merak ediyorum.
Yağmurdan ve soğuktan pantolon mu yoksa diz örtüsü mü daha iyi korur ?
Ayrıca iş yerimde üstümü değiştirecek yer yok eğer motor pantolonu alırsam normal pantolonun üzerine giymek zorundayım, bu durum sıkıntılı olur mu ?
Yanıtlarınız için teşekkürler.